„Paramount Pictures” radīs degvīnu „Krusttēvs”

Studija „Paramount Pictures” un kompānija „Iconic Brands” ir noslēguši līgumu par degvīna „Krusttēvs” ražošanu, kura reklamēšanai tiks izmantoti tēli, vārdi un nosaukumi no slavenās kinotriloģijas, ziņo izdevums „The Hollywood Reporter”.

„Alkoholisko dzērienu tirgus, kas saistīts ar slaveniem zīmoliem un leģendārām personībām, šobrīd piedzīvo uzplaukumu. Tas tagad ir moderni. Un es esmu pārlecināts, ka kinokompānija „Paramount Pictures” labi saprot, cik jaudīgs zīmols ir filma „Krusttēvs”,” par jauno darījumu prieku neslēpj „Iconic Brands” vadītājs Ričards de Čičo.

Degvīns, kura sastāvdaļas tiks piegādātas no Itālijas, tirdzniecībā nokļūs 2010.gada aprīlī.

Starp citu, tieši degvīna nosaukumos jau iepriekš izmantoti daudzu slavenu cilvēku vārdi, to vidū arī rokmūziķa Džimija Hendriksa vārds.

Kinotriloģijas „Krusttēvs”, kuras režisors ir Frānsiss Fords Kopola, pirmā daļa uz kino ekrāniem nokļuva 1972.gadā.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais