ASV filmu un televīzijas seriālu straumēšanas platformas "Netflix" abonentu skaits otrajā ceturksnī pieaudzis par gandrīz sešiem miljoniem, kas saistāms ar uzņēmuma ieviestajiem pasākumiem, lai novērstu lietotāju dalīšanos ar parolēm.
Otrā ceturkšņa beigās "Netflix" bija vairāk nekā 238 miljoni maksas abonentu, liecina kompānijas finanšu pārskats.
Kopš maija kompānija vairāk nekā simt valstīs ir ieviesusi pasākumus, lai ierobežotu lietotāju dalīšanos ar paroli ārpus savas mājsaimniecības. Platforma prognozē, ka lietotāji, kurus skar ierobežojumi, izvēlēsies maksāt par pakalpojumu, nevis no tā atteiksies.
Ieņēmumi visos tirgos ir auguši salīdzinājumā ar laiku, kad nebija ierobežojumu paroļu koplietošanai.
Kopumā "Netflix" ieņēmumi otrajā ceturksnī sasniedza nepilnus 8,2 miljardus ASV dolāru (7,3 miljardi eiro), kas ir par 2,7% vairāk nekā aprīlī-jūnijā pērn. Peļņa šajā periodā sasniegusi 1,49 miljardus dolāru salīdzinājumā ar 1,44 miljardiem dolāru pirms gada.