"Laima” par godu dziesmu svētkiem sarūpējusi 5 tonnas saldumu

© Publicitātes foto

XXVII Vispārējo latviešu dziesmu un XVII Deju svētku laikā, kas sāksies 30. jūnijā, gan svētku dalībniekiem, gan skatītājiem būs iespēja satikt iemīļoto saldumu zīmolu “Laima” un vadošo ēdienu un ēdienu piedevu zīmolu “Spilva”.

“Dziesmu un deju svētki nenoliedzami ir šīs vasaras un šī gada gaidītākais notikums, kas apvieno tautiešus ne tikai no visiem Latvijas novadiem, bet arī tos, kas ikdienu vada ārpus Latvijas. Esam pagodināti un gandarīti būt klāt tik nozīmīgos mūsu tautas svētkos, kopā izdzīvojot Dziesmu un deju svētku burvību un vienotību,” stāsta “Orkla Latvija” komunikācijas vadītāja Lineta Mikša. “”Laima” vienmēr ir bijusi līdzās Latvijas tautai un valstij svarīgos notikumos. “Laima” ir arī Dziesmu un deju svētku tradīcijas vienaudzis, tādēļ arī šajos svētkos esam sarūpējuši dažādas aktivitātes un vairāk nekā 5 tonnas saldumu.”

“Laima”, kas šogad atzīmē savu 153. jubileju, ir tikai nedaudz vecāka par Dziesmu un deju svētku tradīciju, un pilntiesīgi var sevi saukt par šo svētku vienaudzi. “Laima” ikvienam Dziesmu un deju svētku apmeklētājam piedāvās ielūkoties zīmola vēsturē, atceroties gan savu bērnību, gan vecāku un vecvecāku stāstītos stāstus par “Laimas” konfekšu etiķetēm.

Īpašajā “Laimas” zonā Mežaparka estrādē un arī “Laimas” šokolādes muzejā ikvienam būs iespēja nosūtīt sveicienu no Dziesmu un deju svētkiem sev tuvam cilvēkam, izmantojot kādu no īpaši darinātajām pastkartēm ar “Laimas” agrāko gadu iepakojuma attēliem un etiķetēm, kā arī izzināt zīmola "Laima" un Dziesmu un deju svētku krustpunktus vēstures griežos 50 gadu garumā, spēlējot interaktīvo spēli.

Tāpat zīmols “Laima” aicina viesoties un nofotografēties īpašajā fotostendā Mežaparkā, pielaikojot sev īpašu Tautisko tērpu, kas veidots iecienīto konfekšu “Serenāde”, “Lukss”, “Vāverīte”, “Rudzupuķe”, “Sarkanā magone” vai “Lācītis Ķepainītis” stilistikā.

Dziesmu un deju svētku dalībniekiem dodoties uz “Laimas” šokolādes muzeju un uzrādot svētku dalībnieka apliecinājumu, būs iespēja saņemt atlaidi muzeja apmeklējumam.

Savukārt iecienītais ēdienu un ēdienu piedevu zīmols “Spilva” ir pārliecināts, ka “paēdis Dziesmu un deju svētku apmeklētājs ir priecīgs apmeklētājs”, tādēļ īpašajā “Spilvas” zonā Esplanādē no 5.-8.jūlijam ikviens ir aicināts piedalīties izaicinājumā - atmiņas spēlē “Labi spēlēt kopā!”, dziesmu minēšanā “Labi dziedāt kopā!”, kā arī deju rakstu izaicinājumā “Labi dejot kopā!”, kuros par dalību varēs saņemt balvas no “Spilvas” Laimes rata un nobaudīt “Spilvas” produktus. Kopumā zīmols plāno atbalstīt šos svētkus ar vairāk nekā 2 tonnām “Spilvas” produkt

Izklaide

Pašmāju rekordu koncertu izziņošanas jomā sasniegusi grupa “Sudden Lights”: 15. novembrī tā ar dziesmu “eldorado” izziņoja savu līdz šim lielāko koncertu “Arēnā Rīga”, kas notiks… 2025. gada 15. novembrī.

Svarīgākais