“Tallinn Music Week” izsludina šī gada mūzikas konferences tēmas

© Publicitātes foto

Starptautiskā mūzikas konference “Tallinn Music Week”, kas šogad norisināsies no 1. līdz 2. oktobrim, par galveno tēmu izvirzījusi jauno biznesa modeļu un sakaru veidošanu mūzikas industrijā.

Īpaša uzmanība starptautiskajā mūzikas konferencē tiks pievērsta vietējo un globālo tirgu mijiedarbībai, sākot no nelielo klubu kultūras līmeņa līdz pat plašajiem starptautiskiem koncertu tirgiem. Igaunijas neatkarības atjaunošanas 30. gadadienu “Tallinn Music Week” atzīmēs ar diskusiju par mūzikas lomu sociālo pārmaiņu veidošanā.

Starp apstiprinātajiem konferences viesiem ir skotu producents Hovijs B, kurš ir sadarbojies ar U2, Bjorku un Braienu Īno, Amsterdamas pirmais nakts mērs Miriks Milāns, kā arī mūzikas industrijas garīgās veselības speciāliste Džoanna Kroksforda no Lielbritānijas. Savu dalību konferencē ir apstiprinājuši Eiropas dzīvās mūzikas asociāciju “Live DMA” tīkla koordinatore Odrija Gerēra no Francijas, Kanādas Nacionālās populārās mūzikas izpildproducente Hetere Gibsone un Baltijas valstu mūzikas promotēšanas aģentūras “Cindy & Kate” līdzdibinātājs Marks Dīlers.

Par mūzikas sinhronizācijas un izdevniecības specifiskajiem jautājumiem stāstīs speciālisti Tomass Golubičs, Dens Koplovics un “Billboard” balvu ieguvušais Brūks Vents no Amerikas. Tiek plānots, ka uz “Tallinn Music Week” ieradīsies arī Seija Matsumija, aģentūras “Black Cat White Cat” dibinātāja no Japānas, kā arī mūzikas konferences “PIN” dibinātājs, “Password” aģentūras vadītājs un viens no spilgtākajiem Balkānu mūzikas industrijas pārstāvjiem Logins Kočiški no Maķedonijas. Par starptautiskā mūzikas tirgus koncertēšanas iespējām stāstīs “Live Nation” koncertplānošanas direktors Skots Lavenders, Somijas mūzikas eksporta biroja “Music Finland” izpilddirektore Kaisa Ronko un Zviedrijas koncertaģentūras Pitch & Smith līdzdibinātāja Kalle Lundgrena Smita.

“Pandēmijas apstākļos mums bija iespēja novērot mūzikas industrijas vājās un stiprās puses gan vietējā, gan starptautiskā mērogā. Vēstījums “domā globāli, rīkojies lokāli” iegūst patiesu nozīmi visā pasaulē - stiprinot vietējo tirgu, attīstām savus mūzikas zīmolus un uzņēmumus, lai radītu jaunas darbavietas un piedāvātu reālu atbalstu jaunajiem talantiem,” uzsver “Tallinn Music Week” vadītāja Helēna Sildna. Viņa norāda, ka vietējais uzņēmums var kļūt par tramplīnu lielajā pasaulē, un, ja prasmīgi rīkojas, viena reģiona pieredze, zināšanas un talanti var izplatīties visā pasaulē.

“TMW 2021” konference notiks 1. oktobrī jaunatklātajā “Nordic Hotel Forum” un 2. oktobrī “HALL tehno” klubā.

Svarīgākais