Kādreizējās ekstremālās smagmūzikas grupas “Ocularis Infernum” un pašreizējās grupas “Eschatos” vokālistes Kristiānas Kārkliņas sākotnējais soloprojekts, apaugot ar kolēģiem no “Eschatos” Edgaru Gultnieku (ģitāra, bass) un Edvardu Percevu (bungas), pašlaik pārvērties par trio un izdevis debijas albumu. “Apvienības aizsākumi meklējami 2017. gadā, sākotnēji formāli pētot balsi smagajā un alternatīvajā mūzikā un to, ko nozīmē “glītā un neglītā” koncepti tās kontekstā,” tā tiek pieteikts šis projekts.
Kopumā septiņas “dark music” stilā ieturētas kompozīcijas, tostarp arī instrumentālais klavierdarbs “Early March”. Lielākoties tās tapušas jau 2017. gada beigās. Jāpiebilst, ka divu dziesmu ierakstā roku pielicis arī kontrabasists Staņislavs Judins.
PAR. Lielākais šī albuma (un projekta) pārsteigums ir Kristiānas vokāls - izrādās, ka Latvijas Metālmūzikas Gada balvas “Gada vokāls” īpašniece, kura līdz šim specializējusies ekstremālajā dziedāšanā, gluži labi jūtas arī dramatiski akadēmiskajā žanrā. Iepazīšanos ar šo smagās kamermūzikas grupu var sākt ar melodiski smagnējo skaņdarbu “That Day” vai gotisko priekšnesumu klavierēm ar balsi (vai otrādi) un nelielu instrumentālo piešprici “Mausoleum”, taču pati labākā dziesma ir “Crazy”, kura tiek pieteiktā kā interpretācija par kantrimūzikas zvaigznes Petsijas Kleinas 60. gadu sākuma hitu “Crazy”. Labs gabals ir arī “Bloodletting”, liriski un melodiski.
PRET. “Mausoleum” ir klausāms sēdkoncertos, to var uztvert kā muzikālās mākslas performanci, instalāciju vai citu smalku iznešanos, bet klausīties to kā albumu ir apgrūtinoši - diez vai kāds mājas apstākļos to paveiks vairāk par pāris reizēm. Pavisam lielas “auzas” iestājas brīžos, kad mākslas vēsturniece Kristiāna sadomā taisīt lielo mākslu un būvēt nesaprotamus kompozicionālos veidojumus (“Danube”) ar vokālajām “braukāšanām” grūti izdziedamos augstumos - tad rodas tādi gabali kā “The Dinner”, kas ir totāli kakofonisks pārspīlējums.