Trešdiena, 24.aprīlis

redeem Nameda, Ritvaldis, Visvaldis

arrow_right_alt Izklaide

RECENZIJA: Justin Bieber "Changes"

© Publicitātes foto

Ņemot vērā to, cik bieži masu medijos var lasīt ziņas par kanādiešu popdziedātāju Džastinu Bīberu (starp citu, viņam jau ir 25 gadi!), varētu padomāt, ka šis puisis katru gadu laiž klajā jaunus singlu un albumus, kā arī saņem par tiem “Grammy” balvas.

Taču patiesībā Bībers nemaz tik čakls uz jaunu studijas ierakstu radīšanu nav - viņa iepriekšējais albums “Purpose” izdots 2015. gadā, bet vēl iepriekš mūzikas ierakstu veikalu plauktos gūluši “World 2.0” (2010), „Under The Mistletoe” (2011) un „Believe” (2012). Un tas arī viss. Vienojošais šo albumu faktors ir tas, ka tie visi Amerikā bija Nr.1, savukārt pārējās valstīs vismaz pēdējie trīs bija stabilas Top 3 vērtības.

PAR. Kopumā 16 dziesmas - viegls un melodisks pops ar “r&b” un pat latino piesitienu. “Changes” var izmantot kā mācību materiālu skaņu industrijas cilvēkiem - kā aranžēt, kā producēt, kā to visu iepakot spožā papīriņā un iebarot klausītājiem utt. Labākā dziesma - laikam jau par tādu uzstājīgi piedāvātā “Yummi”, lai gan “Running Over” (kopdarbs ar reperi Lil Dicky) un “Second Emotion” (ar viņa amata brāli Trevisu Skotu) un pat “Forever” (kopdarbs ar vēl vienu reperi Post Malone) aizķer vairāk. Taču īpaši uzmanību kaut kā piesaista “Intentions”, kas tapusi sadarbībā ar amerikāņu reperi Quavo.

PRET. Ja “Purpose” pārsteidza ar Bībera pārtapšanu no tīņa par nopietnu popdziedātāju, tad “Change” pārsteidz ar... Ar neko. Pie šāda slēdziena nonākuši arī Rietumu mūzikas izdevumi, kuri albumam vienoti iedevuši nieka divas zvaigznītes, bet “Metacritic” ranga dati Bīberam ir vienkārši katastrofāli - 55 punkti no 100, ko nosaukt par izgāšanos būtu ļoti maigi. Albuma pirmās trīs dziesmas paslīd garām pilnībā neievērotas un tāpat notiek arī ar visu ripuli - iepriekš izceltās dziesmas piemeklētas izmisīgu pūliņu rezultātā. Uz klišejām un standartiem būvēti skaņdarbi, formāla un bezdvēseliska pieeja dziesmu izpildīšanā, banalitātes tekstos un mūzikā Jāpabrīnās, kā var radīt kaut ko tik ļoti nekādu, turklāt vēl pamanīties to labi pārdot.

Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu “Randoms”.