Trešdiena, 24.aprīlis

redeem Nameda, Ritvaldis, Visvaldis

arrow_right_alt Izklaide

RECENZIJA: Careless Afterlife "Searching For Buried Pleasures"

© Publicitātes foto

Viens no patīkamākajiem šā gada atklājumiem latvju rokmūzikā – jaunā postroka apvienība ar eleganto nosaukumu “Careless Afterlife” laidusi klajā minialbumu ar piecām dziesmām.

Diez ko daudz stāstāma par šo blici nav. Tā ir no Rīgas, aktīvi piedalās “underground” dzīvē no 2016. gada. Piedalījusies daudzos koncertos, izpelnoties atzinīgas atsauksmes par saviem hipnotiskajiem priekšnesumiem. Par saviem ietekmētājiem sauc virkni grupu, sākot no “Pink Floyd” un “Joy Division” līdz pat “Nine Inch Nails” un “Mogwai”. Stilistiskā ievirze: postroks, “shoegaze”, psihedēlija. Sastāvs: Arta Zariņa (vokāls, taustiņi), Jana Petkus (ģitāra, bekvokāls), Toms Babincevs (ģitāra, bekvokāls), Ričards Dauksts (bass, bekvokāls) un Artjoms Baharevs (bungas). Patiesībā tas gandrīz arī viss, kas internetā sagrābstāms par šo grupu.

PAR. Ļoti interesants darbs, no kura pirmām kārtām izceļama elegantas nolemtības pārpilnā dziesma “Frankenstein Goes To Heaven” - šī nudien varētu būt bezrūpīgas pēcnāves dzīves himna! Vēl - psihedēliskā “Hal 9000” un trauksmainā “Back Off”, pat absolūti neesot postroka fanam šīs dziesmas “piedurs”. Rezumējot: melodiski un jaudīgi, atmiņā paliekoši, apburošas ģitāras un vēl apburošāks vokāls (nez kāpēc tas atsauc atmiņā lielisko Melisu auf der Mauru). “Careless Afterlife” ir tā vērti, lai viņus izķertu kādā “dzīvajā” koncertā, bet līdz tam var droši noklausīties šo EP - tas nebūs velti pavadīts laiks.

PRET. Grupai ar šo veikumu derētu virzīties plašākos ūdeņos, taču kaut kā par “Searching For Buried Pleasures” nav nekas dzirdēts - problēmas ar menedžmentu?