RECENZIJA: Harry Styles "Fine Line"

© Publicitātes foto

Harijs Edvards Stailss ir angļu dziedātājs, dziesmu autors un aktieris, kurš pirms desmit gadiem atrasts šova “The X Factor” nebeidzamajās dzīlēs, pēc tam iesaistoties pasaulslavenās puišu grupas “One Direction” rindās, bet tagad…

Pag, pag, nav tik traki, pēc šī ievada izlasīšanas nevajadzētu uzreiz atmest ar roku turpmākajai interesei par šo tikai 26 gadus jauno censoni! Tātad. 2016. gadā Stailss uzsāka solokarjeru un pēc gada izdeva savā vārdā nosauktu debijas albumu, kurš, kas nepārsteidz, kļuva par Nr. 1 gan Apvienotajā Karalistē, gan otrpus Atlantijas okeānam, gan Eiropā, gan Austrālijā - visur. Šādus panākumus stimulēja atrašanās uz viļņa ar “One Direction” pajukšanas stāstu azotē, kā arī ļoti veiksmīgais singls “Sign Of The Time”.

Pērn decembrī klajā nāca otrais studijas albums, kura panākumi topos ir diezgan līdzīgi, un visi pirmie trīs singli “Lights Up”, “Watermelon Sugar” un “Adore You” ietikuši Britu salu Top 20. Kritiķi vienotā frontē devuši četras zvaigznes no piecām - arī teicams rādītājs. Dziesmas par savas identitātes meklējumiem, seksu un skumjām, jautrību un dvēseliskām atklāsmēm, arī atzīšanās psihotropo narkotiku lietošanā ieraksta laikā - nu, kā gan var šādu albumu nenoklausīties?!

PAR. Aizmirstiet par Stailsa dalību “boisbendā”, šis ir pavisam citas raudzes materiāls! Pops, indīpops, varbūt pat indīfolks un mazliet roka - tas viss mērenās un gaumīgās devās sastopams “Fine Line”. Atšķirībā no debijas albuma, šķiet, Stailss šoreiz riskējis vairāk un patiešām rakstījis dziesmas tā, kā pats to vēlas (tā viņš apzvērēja kādā intervijā), nemēģinot iztapt kādiem mistiskiem formātiem un topu prasībām - tā ir simpātiska pieeja. Interesantas dziesmas ir “Golden” un “Watermelon Sugar”, taču kā Nr.1 gribētos gratulēt “Adore You”. Lai gan - kaitinoši lipīga ir arī no 80. gadiem aizlienētā “Treat People With Kindness” ar dzenoši popsīgo ritmu. “She” - arī šo var paklausīties ar interesi.

PRET. Albums ātri nogarlaiko. Ir vairāki gabali, kuru te varētu arī nebūt (piemēram, “Falling”), bet vēl vairāki, kuru varētu nebūt vispār (kaut vai “Fine Line” un tai līdzīgie).

Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu “Randoms”.

Svarīgākais