Piektdiena, 19.aprīlis

redeem Fanija, Vēsma

arrow_right_alt Izklaide

RECENZIJA: Elizabete Gaile "Kas aiz krūtīm sēž"

© Publicitātes foto

Dziedātāja Elizabete Gaile likusi par sevi runāt diezgan straujos tempos. Pēc pašas minētā, ceļu kā soliste viņa uzsākusi vien 2017. gadā, kad klajā nāca viņas pirmais singls “The Same One”, kam sekoja vēl trīs dziesmas angļu valodā. No tām “The Way Back Home” tika konkursa “Supernova ‘2018” otrajā kārtā jeb Top 30, tomēr lielākie Elizabetes panākumi saistās ar dziesmām latviski. Tā 2018. gada rudenī radošajā nometnē “RigaLive” tapusī dziesma “Atbildi” sabija Latvijas Radio 5 – “Pieci.lv” topa pirmajā vietā, maijā izdotais singls “Kas aiz krūtīm sēž” uzreiz uzspurdza tā pašā spicē un tika arī noguldīts Latvijas Radio 2 “Muzikālajā bankā”, savukārt trešais viņas singls “Aizskrien laiks” iekļuva pat “Radio SWH” rotācijā.

Gada nogalē tika likts galdā Elizabetes debijas minialbums jeb EP ar četrām dziesmām, kam par producentiem bija uzmetušies tādi nopietni šīs jomas meistari kā Rūdolfs Budze (DJ Rudd) un Kaspars Ansons. Nu, un vēl decembrī izdots video dziesmai “Kāpēc projām ej” - iesākumam nav slikti, vai ne?

PAR. Elizabetei piemīt individuālisms, viņa nav tikai “viena no” dziedātājām - īpatnējs balss tembrs, ritmiski savdabīgas dziesmas. No šīm četrām dziesmām kā labākā gan joprojām vērtējama “Atbildi”, taču prātā aizķeras arī tituldziesma.

PRET. Ja minialbums tika izdots vienīgi iesniegšanai Latvijas Mūzikas ierakstu Gada balvai “Zelta mikrofons”, tad varēja arī tā nesteigties, ja kādu citu iemeslu dēļ, tad šie iemesli nav īsti skaidri, jo - kamdēļ jaunai dziedātājai vienā izdevumā apkopot nieka četras dziesmas, kuras visas klausītāji iepriekš jau ir dzirdējuši?! Turklāt pēc šiem četriem gabaliem par Elizabetes potenciālu tāpat ir pāragri spriest.