Basketbolists Šakils O'Nīls iesaistās picu biznesā

© Scanpix

Par Šaku dēvētais leģendārais basketbolists Šakils O'Nīls (attēlā) noslēdzis kontraktu ar picēriju tīklu Papa John's, piekrītot ne tikai uzņemties zīmola reklāmas sejas pienākumus, bet arī darboties direktoru padomē.

47 gadus vecais Š. O'Nīls trīs gadu laikā nopelnīs 8,25 miljonus dolāru, kā arī saņems uzņēmuma akcijas, kuru vērtība gan netiek izpausta, raksta AP. Slavenības primārais uzdevums būs rūpēties par zīmola popularitāti - filmēties reklāmas klipos, kā arī piedalīties dažādos ar mārketingu saistītos pasākumos. Taču viņš darbosies arī direktoru padomē un piekritis investēt savus līdzekļus deviņos ātrās apkalpošanas restorānos, kas atrodas Atlantas apkaimē. CNN atgādina, ka uzņēmējdarbības pieredze, turklāt tieši ēdināšanas jomā, Šakam jau ir - viņam pieder virtuļu tirgotavas Atlantā, ceptu vistu tirdzniecības vietas Lasvegasā un diezgan lepns restorāns Losandželosā. Tumšādainās basketbola leģendas piesaistīšana uzskatāma par Papa John's mēģinājumu labot kompānijas dibinātāja un lielākā akcionāra Džona Šnatera pieļautās kļūdas, kuru dēļ uzņēmuma apgrozījums ir mazinājies. Viņš kritizēts par rasistiskiem izteikumiem.

Izklaide

Dziedātāja Grēta izdevusi dziesmu “Monster”, kas ir joprojām jaunās un joprojām perspektīvās mūziķes pirmais singls angļu valodā. Dziesma iekļuvusi arī konkursa “Supernova” pusfinālā, tādējādi piesakoties uz sacensību par ceļazīmi uz Eirovīzijas dziesmu konkursu Šveicē.

Svarīgākais