RĪGAS MODES NEDĒĻA: ko parādīja Latvijas modes pasaule?

8.lapa

Publicitātes foto: Mark LITVYAKOV

Aristocrat Kids šovasar tika izvēlēts kā viens no trim bērnu luksusa zīmoliem, ko Harrods uzrunāja, lai darinātu ko īpaši ekskluzīvu Rare Finds kampaņas ietvaros - līdzās zīmoliem Mischka Aoki un Dolce&Gabbana. Šī projekta ietvaros tika izveidota līdz šim dārgākā un darbietilpīgākā kleita, kuras vērtība ir vairāk nekā 10 000 eiro. Zīmola jaunā 2019. gada pavasara-vasaras kolekcija, kas tika atrādīta Rīgas modes nedēļā, jau prezentēta Milānas modes nedēļā un drīzumā dosies uz Maskavu, kur tiks atrādīta Pētera pilī aptuveni 500 viesu klātbūtnē.

Turpinājumu lasi nākamajā lapā

Izklaide

«Ja ziemā ķermenis un smadzenes nodarbojas tikai ar to, lai sasildītos, ja pirmajā pavasara saulītē mēs zaudējam galvu un ļaujamies lidojumam, ja vasarā tikai priecājamies un baudām, tad šķiet, ka rudens ir vienīgais laiks, kas ļauj apstāties un padomāt, kas mēs esam un kurp mēs ejam. Rudens liek mums mainīties, un varbūt tāpēc ir skumji un brīžiem nav viegli,» domā populārā dziedātāja Marija Naumova.