Pētījums: Dziesmu svētku pārraides televīzijā vērojuši vairāk nekā miljons iedzīvotāju

© f64

Pirms mēneša noslēdzās XXVI Dziesmu un XVI Deju svētki, kurus daudzi Latvijas iedzīvotāji izbaudīja klātienē un vēl vairāk – vēroja televīzijas pārraidēs.

Pētījumu kompānijas Kantar TNS apkopotie konsolidētās televīzijas dati par skatīšanos ētera laikā un nedēļu pēc ētera laika rāda, ka vismaz kādu no Dziesmusvētku pārraidēm kopumā vērojuši vairāk nekā viens miljons Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Dati apkopoti par laika posmu no 30.jūnija līdz 15.jūlijam un tie aptver vairākus desmitus Dziesmusvētku raidījumu (ieskaitot atkārtojumus) kanālos LTV1, LTV7 un Re:TV.

Skatītākais Dziesmusvētku raidījums ir bijis noslēguma koncerts “Zvaigžņu ceļā”, kuru vērojuši vidēji 194 tūkstoši skatītāju. Deju lieluzvedums “Māras zeme” ir bijis otrs skatītākais Dziesmusvētku raidījums, kuru vērojuši vidēji 162 tūkstoši skatītāju. Savukārt trešajā vietā ierindojas atklāšanas koncerts dalībniekiem ar 146 tūkstošu lielu vidējo auditoriju.

Kantar TNS mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka konsolidētās TV skatītāko programmu jūlija TOP 20 galvenokārt veido Pasaules meistarsacīkšu spēļu pārraides futbolā un XXVI Dziesmu un XVI Deju svētku pārraides. Tomēr pati skatītākā jūlija programma ir bijusi tieši Dziesmusvētku noslēguma koncerts, kas pie televīzijas ekrāniem pulcējis vairāk skatītāju nekā slavenā futbola spēle starp Angliju un Horvātiju.

Svarīgākais