"Lāčplēša Alus sacensību" vides reklāmas stendos izmanto īstu dzintaru

© Publicitātes foto

Šovasar Latvijā „Lāčplēša alus” rīko „Alus sacensības”- akciju, kuras ietvaros alus cienītājiem tiek dota iespēja izvēlēties vienu no trijām „Lāčplēša alus” piedāvātajām alus šķirnēm. Patērētāji jau ir iepazīstināti ar visiem trīs kandidātiem- „Lāčplēsis Kastaņu alu”, „Lāčplēsis Medalu” un „Lāčplēsis Melnais Dzintara”.

Ieviešot tirgū trešo alus sacensību kandidātu- „Lāčplēsis Melnais Dzintara”-, vides reklāmas kolonnas Rīgas centrā (Merķeļa ielā 8 un Kr. Valdemāra ielā 2) tika rotātas ar īstu dzintaru. Ar tradicionāli rotās un suvenīros izmantotā Latvijas tumšā dzintara gabaliņiem noklātās alus pudeles aprises priecē acis un atgādina garāmgājējiem par „Alus sacensību” trešā kandidāta garšas īpašībām. Vides reklāmas stendos tika izmantoti aptuveni 4 kilogrami īsta no Baltijas jūras iegūta dzintara.

Pirmo reizi Latvijas vides reklāmā vēsturē tiek izmantots īsts dzintars. „Lāčplēsis Melnais Dzintara” reklāmas kampaņas ietvaros radās ideja uzstādīt īpašus, ar īstiem Latvijas dzintariem rotātus vides reklāmas stendus, tādējādi radošā un inovatīvā veidā atspoguļojot šī alus garšas, krāsas un smaržas īpašības. Mazāk nekā 5% no visām vides reklāmām Latvijā tiek izmantoti nestandarta risinājumi, tāpēc neapšaubāmi, ka šie stendi pievērsīs garāmgājēju uzmanību.

Sākot ar 1.jūniju „Lāčplēša alus” mājas lapā www.alus.lv notiek balsošana par labāko alus kandidātu. Piereģistrējoties un nobalsojot par iecienītāko no trim jaunajām „Lāčplēša alus” šķirnēm, katram ir iespēja laimēt „Alus sacensību” galveno balvu- 10 000 eiro!

„Galvenais „Alus sacensību” mērķis ir rosināt ikvienu alus cienītāju kļūt par īstu alus darītāju un izvēlēties, kurš alus paliks tirgū. Savukārt „Lāčplēsis Melnā Dzintara” alus neparastā reklāma izraisīs vēl lielāku azartu. Mēs ar nepacietību gaidām jūsu balsis, jo tikai tā alus šķirne, kas saņems vislielāko balsu skaitu, kļūs par alus sacensību uzvarētu un tiks brūvēta arī turpmāk,” tā Juris Mucenieks, SIA „Cido Grupa” pārdošanas direktors.

„Alus sacensības”, kas ir sākušās jau pirms vairākiem mēnešiem, noslēgsies augusta beigās. No 1. jūnija līdz 31.augustam visu alus mīļotāju balsis tiek gaidītas „Lāčplēša alus” mājas lapā www.alus.lv . Balso par savu mīļāko kandidātu un laimē galveno balvu- 10 000 eiro!

Izklaide

Liza Kudrova, kas vairākās paaudzēs populārajā seriālā “Draugi” atveidoja Fēbes tēlu, ir atklājusi, ka seši grupas dalībnieki satikās tikai vienu reizi 17 gadu laikā pēc šova beigām, ziņo medijs “NME”.

Svarīgākais