“Ādažu Čipsi” svin 25 gadu jubileju; saražotas 45 000 tonnas kartupeļu čipsu

© Publicitātes foto

Čipsu zīmols “Ādažu Čipsi” šogad atzīmē 25. jubileju kopš ražošanas uzsākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar nebijušiem jaunumiem, kā arī pilnveidota “Ādažu Čipsi” vizuālā identitāte.

“Mums ir prieks redzēt, ka cilvēki novērtē gan “Ādažu Čipsu” tradicionālo sortimentu, gan labprāt iepazīst un izmēģina jaunumus. Tieši pērn mēs vērojām iespaidīgu pieprasījumu no Latvijas iedzīvotājiem jaunumu segmentā, kas pārliecinoši demonstrē zīmola spēku un vērtību,” stāsta Orkla Confectionery & Snacks Latvija sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Katru gadu “Ādažu Čipsu” ražošanas apmēri pieaug, kas galvenokārt ir saistīts ar sāļo uzkodu un kartupeļu čipsu pieprasījuma pieaugumu Latvijā un eksporta tirgos, kā arī veiktajām investīcijām tehnoloģiskajos uzlabojumos pēdējo gadu laikā.

“Ādažu Čipsu” pirmsākumi meklējami jau 1972. gadā, kad vietējā kolhozā „Ādaži” sāka ražot pirmos kraukšķīgos kartupeļu salmiņus, savukārt 1993. gadā tika izveidots zīmols “Ādažu Čipsi”, kas strauji kļuva par Latvijas vadošo kartupeļu pārstrādes zīmolu, ražojot un izplatot kartupeļu čipsus un sāļās uzkodas. 25 gadu laikā kopumā saražotas vairāk nekā 45 000 tonnas kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu.

Pirmie kartupeļu čipsi, kurus ražoja “Ādažu Čipsi”, bija ar paprikas garšu, bet līdz tam tika ražoti tikai kraukšķīgie kartupeļu salmiņi ar sāli. Šobrīd “Ādažu Čipsu” sortimentā ir vairāk nekā 11 veidu kartupeļu čipsu, kā arī 11 sāļās uzkodas un piecu veidu dipi mērces, tostarp veikalu plauktos jau ir pieejami tādi jaunumi kā “Bumbu rulete”, kuras iepakojumā katra piektā bumba ir asa, “Ādažu ASIE” čipsi, kā arī jaunas dipi mērces ar saldo čili un načo siera bumbu garšu. Drīzumā veikalu plauktos būs pieejami arī iecienītie “Ādažu Čipsu” pilngraudu kraukšķi ar jaunām garšām un par 30% mazāk sāls. Par godu “Ādažu Čipsi” jubilejas svinībām ir uzsākta sadarbība ar grupu “Bermudu Divstūris”, kopā radot divus jaunus produktus, kas pie pircējiem nonāks jau maija sākumā.

Izklaide

Šo sestdien, 14. decembrī, Kultūras nams “Atmoda” aicina uz jauno un mazpazīstamo grupu konkursa “Nemiera blice 2025” pirmās kārtas piekto koncertu, kurā spēkiem mērosies grupas “Mūūnskin”, “K.O.G.S” un “Lisijs Biskvīts”.

Svarīgākais