Februārī un martā Rīgā notiks food-uzņēmējiem veltītā YouTube realitātes šova pirmās sezonas filmēšana. Šova balvu fonds ir 100 000 ASV dolāru. Meallions show piedalīsies jaunie uzņēmēji no visas pasaules, kurus apvieno inovatīvu pārtikas produktu idejas un apņemšanās iekļūt ar tiem globālajos pasaules tirgos.
5 nedēļu laikā 15 dalībnieki no Francijas, Lielbritānijas, Krievijas, Latvijas, Lietuvas un citām valstīm dzīvos Rīgas House of the Meallions - speciāli projekta vajadzībām aprīkotā mājā-studijā, sacentīsies uzņēmējdarbības prasmēs, mēģinās iekļūt finālā, lai cīnītos par galveno balvu un piedāvātu savu produktu pasaules tirgū. Mentoru lomā būs pārtikas industrijas pasaules eksperti, kuri konsultēs, vadīs meistarklases un liks dalībniekiem veikt uzdevumus, kas saistīti ar biznesa stratēģiju, dietoloģiju, produkta virzīšanu tirgū, finansēm, mārketingu un citām jomām.
Mentoru un īpašo viesu vidū būs tādi pieredzējuši dažādu jomu profesionāļi kā, piemēram: Wilmar International finanšu direktors Hens Hans Songs (Heng Hang Song, Ķīna), sarežģītu pārrunu vadīšanas eksperts Moti Kristals (Moty Cristal, Izraēla), uzņēmējs, food-projektu biznesa akseleratora Mabius dibinātājs Ivans Sidoroks, pārdošanas palielināšanas speciāliste Ženevjēva Kima Parkinsone (Genevieve Kim Parkinson, Anglija), MñCANN Riga vadītājs Kristaps Siliņš (Latvija), producents, aktieris Aruns Pandians (Arun Pandian, Indija), tehnoloģisko inovāciju jomas speciālists Donni Ligonis (Donnie SC Lygonis, Zviedrija), pārtikas industrijas uzņēmējs Varivans Vasudevans (Varivan Vasudevan, Singapūra) un citi.
Meallions show projekta ietvaros tiek plānotas vairākas izbraukuma filmēšanas sesijas, tādās kā: gastronomisks ceļojums pa Rīgu, tematiski uzdevumi šova dalībniekiem pilsētvidē, vērienīgs izglītojošs pasākums "Food entrepreneur’s competition" Latvijas studentiem, kā arī notiks filmēšanas, uz kurām tiks uzaicināti rīdzinieki, kuri vēlas piedalīties šova veidošanā.
Pēc projekta veidotāju ieceres Meallions show mērķis ir radīt food-startapu dalībnieku apvienību perspektīvajos pārtikas industrijas tirgos, iedvesmot lielos uzņēmējus globālai sadarbībai, kā arī atklāt biznesa līderus, kuriem ir drosme sapņot ar vērienu un palīdzēt viņiem realizēt savu potenciālu.
"Pārtikas industrija piedzīvo tādas pašas pārmaiņas, kā mūzikas un modes industrija. Esmu pārliecināts, ka nākotne pieder nišas produktiem un idejām "no apakšas", - stāsta projekta idejas autors Ivans Sidoroks, NMGK kompāniju grupas uzņēmumu līdzīpašnieks, food-projektu biznesa akseleratora Mabius dibinātājs. "Pašlaik tieši jaunieši bez lielas pieredzes pārtikas rūpniecības jomā un nozares stereotipiem, nevis lielu korporāciju nodaļas, nosaka visprogresīvākās tendences food-industrijā un, rezultātā, kļūst par globālo tirgu virzītājspēku."
Rīgā tiks filmētas pirmās deviņas šova epizodes, pēc kurām konkursā paliks trīs dalībnieki, kas nokļūs biznesa inkubatorā Mabius, kur izveidos produkta prototipu un sagatavos to testēšanai Āzijas tirgū. Šova pēdējo trīs epizožu filmēšana notiks Ņujorkā, Londonā un Singapūrā. Pirmās sezonas fināla cīņa notiks Singapūras ielu tirgos - dalībnieki veiks sava produkta izmēģinājuma tirdzniecību (tirgus testus).
Šovs tiks demonstrēts oficiālajā YouTube kanālā, paredzams, ka to noskatīsies 4 miljoni liela skatītāju auditorija (opportunity to see). Pirmā epizode nāks klajā 22. februārī.