Pamani cilvēku katrā profesijā! - marta mēnesī aicina iniciatīva "Klientu servisa mēnesis"

© Publicitātes foto

No 1. līdz 31. martam visā Latvijā norisināsies iniciatīva “Klientu servisa mēnesis”. Tās ietvaros ikviens iedzīvotājs tiek aicināts pamanīt un novērtēt klientu servisa speciālistus, kuri veidojuši patīkamu klientu apkalpošanas pieredzi.

Jau no šodienas iniciatīvas organizatori mudina novērtēt gan tos uzņēmumus, kuri pieteikuši dalību iniciatīvā, lai pilnveidotos, nokļūtu tuvāk saviem klientiem un pierādītu, ka pārstāv labu klientu apkalpošanu, gan arī tos, kuri dalībnieku sarakstā nav atrodami, bet kuru klientu apkalpošana ikdienā sniedz neatsveramu vērtību.

Novērtējuma iesniegšana norisinās klientu apkalpošanas vietās un portālā www.labsserviss.lv. Novērtējuma sniedzējam vienmēr ir jānorāda uzņēmumu, par kuru tiek izteikts vērtējums, bet pēc izvēles iespējams novērtēt klientu apkalpošanas darbiniekus konkrētās filiālēs un ierakstīt detalizētu vērtējumu par saņemto apkalpošanu. Interneta vidē ikviens interesents savu novērtējumu var iesniegt vienreiz dienā.

Iniciatīva “Klientu servisa mēnesis” balstās uz kampaņas “Uzslavē labu servisu” 13 gadu laikā izstrādātajām vērtībām par klientu apkalpošanas kvalitātes nozīmi uzņēmumu darbībā. ''Pārmaiņas iepriekšējās kampaņas norisē bija nepieciešamas,’' uzskata iniciatīvas autoru komanda. “Mēs uzsākām iet ceļu sabiedrības virzienā, jo sapratām, ka efektīvāk atbalstīt klientu apkalpošanu varam, uzrunājot pašus klientus, radot izpratni un skaidrojot, ka klientu apkalpošana ir divvirzienu attiecības, kur nozīme ir abām iesaistītajām pusēm,” stāsta iniciatīvas pārstāve Zane Feifa

Kampaņas “Klientu servisa mēnesis’' jaunā identitāte ietver divus būtiskus jauninājumus - viens no tiem ir mūsdienīgāks tēls, kas iet līdzi laikam un rada kvalitātes sajūtu. Otrs aspekts ir vizuālajā simbolā ietvertā ziņa - divas bultas, kas vērstas viena pret otru, centrā veidojot S burtu. Bultas simbolizē klientu servisa darbinieku un klientu; to vērsums norāda uz savstarpējo komunikāciju, bet S burts simbolizē servisu, kas tiek sniegts un saņemts. Simbols, ko veido visas apvienotās zīmes, stāsta par attiecību kopumu, kas rodas katrā klientu apkalpošanas reizē.

Šogad iniciatīvā nolēmuši piedalīties 44 zīmoli ar vairāk nekā 7350 klientu servisa darbiniekiem. Starp dalībniekiem ir atrodami tādi zīmoli un uzņēmumi kā Oriflame, DPD, Narvesen, Officeday, JUNGE, CreditOn, Datateks, Kostimi.lv, Omniva, banknote.lv, Jēkaba ceļojumi, PATA KOKMATERIĀLI, Hotel Jurmala SPA, aizdevums.lv, Baltcom, ALTUM, BIGBANK, RISEBA, Daily, Daily Special Café & Restaurant, Daily Café, Chat café-restaurant, Pirelli Key Point, Viasat, Officeday, MFD Veselības grupa, Apotheka, 220.lv, Euroaptieka, Prisma, Virši - A, PINS.CO, Transcom Worldwide Latvia, Eco Baltia VIDE, Mojo - jojo, Domenikss un Brain - Games. Kampaņai pieteikušās arī iestādes no valsts un pašvaldību sektora. To vidū ir Latvijas Dzelzceļš, Rīgas domes Īpašuma departaments, Rīgas pilsētas būvvalde, Jēkabpils pilsētas pašvaldība, Siguldas pilsētas pašvaldība, Valmieras pilsētas pašvaldība, kā arī Lauku atbalsta dienests.


Kampaņas iniciators un īstenotājs ir reklāmas aģentūra VUCA. Atbalsta portāls Delfi.lv, laikraksts Neatkarīgā Rīta Avīze, ziņu aģentūra LETA, vides reklāmas uzņēmums JCDecaux, kurjerpakalpojumu nodrošinātājs DPD Latvija, biznesa apmācību uzņēmums Franklin Covey un digitālā aģentūra White Digital.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais