Trešdaļa Latvijas iedzīvotāju paši veido savu Adventes vainagu

© Emīls Desjatņikovs, F64 Photo Agency

13% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem šogad Adventes vainagu plāno iegādāties gatavu, savukārt 36% iedzīvotāju Adventes vainagu plāno izgatavot paši. To atklāj pētījumu kompānijas Kantar TNS novembra vidū veiktais pētījums.

13% iedzīvotāju plāno izmantot pagājušā gada Adventes vainagu, bet 28% iedzīvotāju norādījuši, ka šogad viņiem Adventes vainaga nebūs.

Desmitā daļa (10%) nav sniegusi konkrētu atbildi.

Par aptauju

Aptauju veica pētījumu kompānija Kantar TNS laikā no 2016.gada 15. līdz 17.novembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

Kantar TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā Kantar TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Izklaide

Par projekta “Kuolm randõ/Trīs krasti” izdoto plati – tā tautās laišanas koncerts septembra beigās notika kultūras centrā “Siguldas devons” – pēdējā laikā saņemts tik daudz jautājumu no sērijas “kā ir?”, “kas tie ir?”, “vai vērts klausīties?” u.tml., ka nācās vien ķerties pie notestēšanas, lai gan iepriekš to nebija domāts darīt. Kāpēc nebija domāts? Jo šķita, ka “Kuolm randõ” piedāvās kaut ko no pārāk augstiem plauktiem.

Svarīgākais