7.lapa
Kas ir virsrezervācijas un “NO SHOW” noteikumi?
Viesnīcas bieži apzināti pieņem vairāk pasūtījumu, nekā tā reāli spēj apkalpot. Tas nozīmē, ka viena viesnīcas istaba var tikt pārdota vairākas reizes, paļaujoties, ka kāds no klientiem atteiks rezervāciju vai neieradīsies. Ja sagadīšanās pēc visi pasūtījumi tiek apstiprināti, tad tiek risināts jautājums par viesu izvietošanu citās viesnīcās. Šādu praksi dēvē par virsrezervāciju. “Šādās situācijās ir būtiska ceļojumu konsultanta loma. Brīdī, kad viesnīca jums atsaka rezervāciju, aicinām nekavējoties sazvanīties ar jūsu ceļojuma konsultantu, lai būtu iespēja operatīvi uzsākt problēmas risināšanas procesu, un, kas būtiski, rastu iespēju laicīgi pieprasīt kompensāciju no viesnīcas,” iesaka “Latvia Tours” direktore Ieva Keiša.
Ja ceļojuma laikā gadās neparedzēti apstākļi, kas liedz laikus ierasties un reģistrēties rezervētajā viesnīcā, ņemiet vērā, ka arī viesnīcu politikā ir “no show” noteikumi. Noteikumi paredz, ka "no show" jeb neierašanās gadījumos rezervētajos datumos viesnīcai ir tiesības anulēt jūsu rezervāciju un ieturēt pilnu samaksu par visu periodu. Iepriekš brīdinot viesnīcu vai ceļojumu konsultantu par neierašanos, ir iespējams novērst šo anulāciju.