Sociālo tīklu lietotājus sajūsminājis kāds vecs stāsts par Niku Matvejevu

© f64/ Kaspars Krafts

Sociālajos tīklos kļuvis populārs kāds stāsts par aizsaulē aizgājušo mākslinieku Niku Matvejevu.

Reiz viņam prasījuši ierunāt desmit viena reklāmas teksta variantus: "Domāju: kas es - idiots - desmit reizes tur runāt? Paņēmu, ierunāju vienu, pārkopēju desmit reizes un aizsūtīju. Domāju: ja uzraus, teikšu, ka tehniķis visu sajaucis un es viņu atlaidīšu - atmazka ir. Pēc kāda laika man zvana un saka: tā, klients izvēlējās - pirmais teikums līdz pusei no pirmā varianta, nākamie četri vārdi no desmitā, bet atlikušais vislabāk sanācis sestajā… Es domāju, ka tagad mani nes cauri. Neko neteicu - kāpēc man jāsaka? Atbildēju, ka tūliņ samontēšu. Pēc stundas aizsūtīju vēlreiz to vienīgo variantu un saņēmu atbildi: nu, tagad pavisam cita lieta! Iedomājies, tur sēž divas firmas sekretāres, ģenerāldirektoriņi, kuriem vispār darīt nav ko, un tad visi uzreiz piedalās spriešanā, kas labāk derēs."

Kā zināms, Matvejevs aizsaulē aizgāja 2014.gada naktī no 26. uz 27.aprīlī. Viņa producents Juris Millers informējis, ka Matvejevs ar nomiris miegā no sirdslēkmes.

Matvejevs dzimis 1958.gadā, savulaik spēlējis ansamblī "Sīpoli", bijis kora "Sindi putnu dārzs" dalībnieks. Lielu viņa talanta pielūdzēju atzinību mūziķis izpelnījās par Kvazimodo lomas izpildījumu operā "Parīzes Dievmātes katedrāle". 2001.gadā kopā ar dziedātāju Mariju Naumovu izdotais disks "Ieskaties acīs" saņēmis apbalvojumu "Zelta disks".

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais