RECENZIJA: Twenty One Pilots - "Blurryface"

© publicitātes

Pirms trīs gadiem šis amerikāņu duets viesojās «Positivus Festival», taču kaut kā atmiņā nav palicis (varbūt tas tika vienkārši palaists garām?), un kas to būtu domājis, ka tik relatīvi īsā laika posmā «Twenty One Pilots» sasniegs tādus augstumus – viņu jau pērn izdotais pēdējais albums vēl šā gada sākumā «Billboard» topā bija trešajā vietā, piekāpjoties tikai tādām megazvaigznēm kā Adelei un Džastinam Bīberam!

2009. gadā izveidotajā grupā galveno lomu spēlē dziedātājs, multiinstrumentālists un dziesmu autors Tailers Džozefs, kuram piepalīdz sitamo inhstrumentu meistars Džošs Dans. Protams, nav jau tā, ka «Twenty One Pilots» būtu parādījušies no nekurienes: ja viņu pirmie divi albumi «Twenty One Pilots» (2009) un «Ragional At Best» (2011) lielu uzmanību neizpelnījās, tad trešais ripulis «Vessel» (2013) gan bija cieņā, lai arī tik galvu reibinošus augstumus kā «Blurryface» nesasniedza.

PAR. Par šī dueta muzikālo stilu tiek minēts savdabīgs mikslis no alternatīvā hiphopa, elektropopa un indīpopa – diezgan precīzs apzīmējums, kaut kas no tā visa te tiešām ir, un tas ir simpātiski. Lai gan kā pavelkošie singli izvirzīti «Stressed Out» un «Fairly Local», krietni interesantāka šķiet melodiskās «Heavydirtysoul» vai «The Judge», kā arī liriskā «Goner», kuras noslēgumā Džozefs demonstrē teju vai Čestera Beningtona cienīgas balss dotības.

PRET. Par daudz amerikāniska hiphopa elementu. Klausoties šo plati, nevar vien sagaidīt tās beigas, lai gan šī garadarba kopējais ilgums ir tikai nedaudz vairāk par 50 minūtēm. Tas galīgi nav labs rādītājs.

* Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu «Randoms».

Izklaide

Ar koncertu kultūras norišu vietā “M/Darbnīca” šo trešdien, 2. oktobrī, tiks atklāta džeza dziedātājas Santas Šilleres koncerttūre “Other Ways”. Latvijas koncerta īpašais viesis – saksofonists Toms Rudzinskis.