Gribi Pishhh...? Kārtējā reklāma "spridzina" sociālos tīklus

© Facebook, Gutta Latvija

"Noķer Pishhh... lielveikalā! Atrodi jauno Pishhh Toniku kādā no Latvijas veikaliem, uzņemt pašbildi (selfiju ), ievieto to komentāru sadaļā un saņem balvu!," savā Facebook kontā ziņo "Gutta Latvija".

Šī kampaņa nav atstājusi vienaldzīgus sociālo tīklu lietotājus. 

Lūk, daži no ierakstiem:

Kaspars Silavs -  Esi pamēģinājusi Pishhh? Mamma teica, ka līdz kāzām nekāda Pishhh!

Toms Lūsis - Pishhh ir tikai tāds pilotprojekts. Jūnijā Gutta laidīs klajā plūmju sulu Hujepļots un tomātu biezeni Pļurrrrrrrr. 

Zane Bratooshkin - parasti pēc džins + pishhh ir reāls moraļņiks nākamajā dienā

Toms Briņķis - Tagad ejot ciemos varēsim runāt korekti. "Tu dod saviem ciemiņiem Pishu? Jo es visiem dodu savu Pishu!"

Kārlis Ķilkuts - Ļoti labi, beidzot redzu pirmo reālo demogrāfijas uzlabošanas akciju valstī.

Zane Eglite - vispirms izvēlies mīlestību un pēc tam pishhh

Dace Jansone - Vēvere - NJā, nosaukums briesmīgs..

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais