Liepājniekus pārsteigusi kārtējā šokējošā optikas veikala Outlet Optika reklāma, kurā izvēlēts visai neparasts sauklis.
Neskatoties uz reklāmas fotogrāfijā redzamo teju kailo vīrieti, kurš guļ spīguļos, jaunā Liepājas veikala reklāma vēsta: "PAJĀJ. MIRDZI."
”Outlet Optika” pārstāvis Mārtiņš Kassovičs stāsta, ka galvenā domā ir bijusi šokēt: "Mēs gribējām nedaudz izprovocēt sabiedrību ar tādu domu, ka sievieti mēs varam atkailināt un izmantot reklāmā - tas skaitās seksīgi un skaisti, taču tikko mēs gribam darīt kaut ko tādu ar vīrieti, mūsu salīdzinoši puritāniskajai sabiedrībai tas šķiet izaicinoši un nepatīkami." Reklāmā piedalījies aktieris Andrejs Zamišļajevs un Kassovičs stāsta, ka galvenā doma esot bijusi parādīt, ka vīrietim nav obligāti jābūt ļoti skaistam, muskuļotam - galvenais ir nelikties ne zinis un mirdzēt.
Sauklis "PAJĀT. MIRDZI." izvēlēts, jo sākotnēji iecerēto saukli "Un tizlāks kļūst vēl tizlāks" Tiesībsargs aizliedzis, jo viena no vārda „tizls” nozīmēm latviešu valodas vārdnīcā ir sinonīms vārdam "invalīds". "Pajāt ir ļoti spēcīgs latviešu vārds."; "Šis vārds ir parupjš, bet nav rupjš, tas ir "slengs". Tas ir izaicinošs, provokatīvs vārds, bet rupjš tas noteikti nav," informē "Outlet Optika" pārstāvis.
Jau iepriekš optikas veikals pārsteidzis, piemēram, ar reklāmu, kurā var saskatīt Hitleru, kā arī ietērpjot mūziķi Andri Kiviču sieviešu apakšveļā un augstpapēžu kurpēs.