Viens skatītājs pie televīzijas ekrāna decembrī pavadījis gandrīz sešas stundas

Pērnā gada decembrī viens skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 41 minūti dienā, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati pat televīzijas kanālu auditorijām decembrī.

"TNS Latvia" mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs stāsta, ka laiks, ko viens skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis decembrī, ir par trim minūtēm vairāk nekā 2009.gada novembrī. 2008.gada decembrī viens skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis piecas stundas un 38 minūtes vidēji dienā.

Par skatītāko pārraidi decembrī ir kļuvis šovs "Dziedošās ģimenes" kanālā "LNT" - to vērojuši vidēji 17,3% jeb 377 400 Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem.

Otra skatītākā pārraide - "LNT" ziņas svētdienā, kuras vērojuši vidēji 15,3% jeb 333 200. Sporta ziņas kanālā "LNT" ierindojušās trešajā vietā, tās vērojuši vidēji 13,3% jeb 289 600. Savukārt "Latvijas lepnums 2009" ierindojies ceturtajā vietā, to vērojuši vidēji 12,2% jeb 265 800 Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par četriem gadiem.

2009.gada decembrī skatītākie kanāli bijuši "TV3" un "LNT", katram kanālam veltīti pa 14,6% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanālam "PBK" veltīti 10,5%, Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanālam - 10,1%, LTV 7.kanālam - 5%. Kanālam "RTR Planeta Baltija" veltīti 3,9%, kanālam "TV5 Rīga" - 3,3%, kanālam "3+" - 3,2% no kopējās televīzijas skatīšanās.

Kanālam "RenTV Baltija" televīzijas skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, veltījuši 2,3%, kanālam "TV6" - 0,6%, kanālam "PBMK" - 0,4%. Visu pārējo kanālu skatīšanai veltīti 28,9%, bet video un DVD skatīšanai - 2,7% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Izklaide

Muzikālā apvienība “Ēriks Palkavnieks & Popkorni” izdevuši savu otro kopdarbu “Reiss uz Londonu”. Šis ir turpinājums TV personības Palkavnieka un viņa draugu iesāktajai sadarbībai vasarā, kad tika izdots debijas singls “Netveramā”.

Svarīgākais