RECENZIJA: Calvin Harris - "Motion”

© publicitātes foto

Pagājušā gada pelnošākais dīdžejs Kalvins Hariss, īstajā vārdā Adams Ričards Vails, ar savu ceturto studijas ripuli turpina soļot pa panākumu taku, uz kuras viņš ar visām četrām uzkāpa ar 2012. gadā izdoto CD „18 Months”.

Jāatgādina, ka deviņi (!) singli („Bounce”, „Feel So Close”, kopdarbs ar Riannu „We Found Love” un citi) no tā iekļuva britu Top 10. Tiesa, skotu dīdžejs un producents, arī dziedātājs un dzejnieks kļuva starptautiski atpazīstams jau iepriekš - ar singliem "Acceptable In The 80s" un "The Girls" no viņa debijas albuma "I Created Disco" (2007). Savukārt no nākamā albuma "Ready For The Weekend" (2009) daudzi droši vien joprojām atminas tādus gabalus kā „Ready for the Weekend", "Flashback" vai "You Used To Hold Me". No šā brīža skatupunkta raugoties, pat neticas, ka relatīvi nesen viņš ar savu dīdžejšovu viesojās arī pie mums - festivālā "Summer Sound Liepāja 2011". Kā ar jauno albumu? Nu, te arī viss ir labākajā kārtībā, arī pašmāju klubu mūzikas popularizēšanās citadelē „European Hit Radio” pērn Kalvins Hariss sabija topa pirmajā vietā ar trim singliem, kopumā desmit nedēļas. Arī CD „Motion”, tāpat kā tā priekšteči, izceļas ar vairākiem skaļiem un spēcīgiem sadarbības projektiem, piemēram, ar Džonu Ņūmenu (slavenajā hitā „Blame”), Eliju Goldingu („Outside”), duetu „Hurts” („Ecstasy” un pa pusei arī „Under Control”), Gvenu Stefanī („Together”), arī Alesso, Big Sean, Haim un citiem.

PAR. Te nerodas jautājumi, kāpēc šis skots ir pasaules dīdžeju topa pirmajā desmitniekā (pēc dažu domām pat Top 3) – perfekti nostrādātas dziesmas, kurās ļoti veiksmīgi savienotas visiem saprotamās popmūzikas melodijas ar pulsējošajiem un uz dejām vedinošajiem klubu ritmiem. Labākā kompozīcija laikam tomēr ir „Summer”, taču piesaista arī „Outside”, „Pray To God” un vēl dažas, nez kāpēc arī „Slow Acid” un „Burnin”.

 

PRET. Gaumes jautājums, taču, šķiet, Armīns van Būrens un Deivids Geta (tieši šādā secībā) tomēr dīdžejo krietni interesantāk.

Svarīgākais