"Lido" novērojis Krievijas tūristu skaita samazināšanos

© f64

Ēdināšanas kompānijas AS "Lido" bistro klientu vidū pēdējā laikā samazinājies Krievijas tūristu skaits, norāda "Lido" valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Viņa gan nenorāda, par cik procentiem vērojams samazinājums, bet piebilst, ka tas ir neliels. Tomēr, salīdzinot "Lido" apmeklējus šajā laikā pērn un arī līdz šim, samazinājums ir novērojams.

"Tūristu skaits no Krievijas patlaban ir nedaudz samazinājies. Taču skaidrākas tendences varēsim komentēt pēc Ziemassvētkiem un Jaunā gada svinībām, kad iepriekšējos gados bija vērojama liela Krievijas tūristu aktivitāte Rīgā," norāda Auziņa.

Viņa arī atzīmē, ka tradicionāli Krievijas tūristi Latviju izvēlas par ceļojuma galamērķi ziemas brīvdienās, maija svētkos, kā arī jūlijā un augustā.

Savukārt jautāta par iespējamo festivāla "Jaunais vilnis" norises vietas pārcelšanu nākamgad no Jūrmalas uz kādu citu vietu, Auziņa atzīst, ka tas rada nelielu satraukumu par krievu tūristu skaitu Latvijā. Satraukums skaidrojams ar to, ka festivāla "Jaunais vilnis" norises laikā "Lido" esošās "pop-up" terases jeb mirkļkafejnīcas apgrozījums pērn bija uz pusi lielāks, salīdzinot ar terases apgrozījumu citās nedēļās. Neatklājot apgrozījuma pieaugumu naudas izteiksmē, Auziņa pauž cerību, ka "Jaunā viļņa" nerīkošana Jūrmalā būs pārvarama un pārejoša problēma.

Jautājumā par gatavību atvērt mirkļkafejnīcu Jūrmalā nākamgad, Auziņa skaidro, ka "Lido" "pop-up" terases koncepts paredz to atvērt tur, kur pieprasa klients.

"Patlaban gatavojam plānu par nākamā gada terases vietu - analizējam, pētām, izskatām dažādus variantus un piedāvājumus, tai skaitā arī līdzšinējo vietu Jūrmalā," informē Auziņa.

Kā ziņots, saskaņā ar 2013.gada auditētajiem finanšu rezultātiem ēdināšanas kompānija AS "Lido" pērn sasniegusi lielāko apgrozījumu pēdējo piecu gadu laikā - 29,72 miljonus eiro, aģentūru LETA informēja uzņēmumā. Ēdināšanas biznesā kopumā "Lido" pērn sasniegusi 12% pieaugumu.

Tikmēr uzņēmuma peļņa pērn, salīdzinot ar 2012.gadu, ir teju trīskāršojusies - no 344 309 eiro 2012.gadā līdz 863 678 eiro 2013.gadā.

Patlaban "Lido" tīklu veido deviņi bistro Latvijā, kā arī viens "Lido" bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un veikals Rīgā.

Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 14,12 miljoni eiro. Uzņēmuma dibinātājs, ilggadējais īpašnieks un vadītājs Gunārs Ķirsons patlaban ieņem "Lido" padomes priekšsēdētāja amatu.

Izklaide

Ineta Rudzīte, kura līdz šim bija vairāk pazīstama kā estrādes dziesmu un franču šansonu izpildītāja, savā jaunajā dziesmā “Vienkārši jābūt ir tā” piedāvā kantrī stilistiku – it kā nekā pārsteidzoša, tomēr Inetai neraksturīgi.