Čelsija ne velti tiek uzskatīta par vienu no lepnākajiem Londonas rajoniem. Tagad vienā no tajā esošajiem restorāniem iespējams iegādāties burgeri, kas maksā 1100 sterliņu mārciņas jeb gandrīz 1400 eiro. Pagaidām gan nav dzirdēts, ka kāds šo ēdmaņu būtu pasūtījis, un britu interneta segmentā ironizē, ka tas ir apliecinājums – ekonomiskās sankcijas tomēr ir skārušas arī «jaunos krievus».
Restorāna «Honky Tonk» vadība par atsaucības trūkumu gan nav pārāk noskumusi, atzīstot, ka dārgais burgeris tapis kompānijas «Groupon» reklāmas kampaņas ietvaros, un ar to pavisam noteikti mielosies cilvēks, kurš būs uzvarējis šīs firmas rīkotajā konkursā. Restorāna šefpavārs Kriss Lārdžs ir parūpējies, lai burgerī būtu izmantotas pašas ekskluzīvākās un dārgākās izejvielas. Tā pamatu veido 230 gramu Japānas marmora teļa daļas un 60 gramu no Jaunzēlandes importētas brieža gaļas. Citi ingredienti ir Kanādas omārs, melnie ikri no Kaspijas jūras storēm, kūpinātas pīļu olas, Irānas safrāns, kļavu sīrups, zaļā tēja, brī siers un baltās trifeles. To visu vainago no plāna zelta izgatavota lapiņa, kas arī esot ēdama.
Pēc kā tas viss kopā garšo, pagaidām nevienam neesot ne jausmas, taču cena ir tik iespaidīga, ka «Honky Tonk» paziņojuši – tam, kurš iegādāsies šo «Glamburger», papildus būs iespēja mieloties pie delikatesēm pārpilna «zviedru galda». Ņemot vērā, ka burgerī ir 2618 kaloriju jeb vairāk nekā pēc ANO standartiem dienā nepieciešams cilvēkam, tas, šķiet, jau ir lieki...