Par vienu no velobraukšanas popularizēšanas sejām kļuvis reperis Gacho – nupat viņš iemēģinājis visai ekskluzīvu divriteņu braucamo.
Pēc hiphopa mūziķa Gacho (Gatis Irbe) domām, velosipēda zīmols, tāpat kā automašīnas marka, atklāj gan personības briedumu, gan finansiālo stāvokli. Līdz ar to nav brīnums, ka viņš šai vasarai izvēlas populāros amerikāņu zīmola «Specialized» velosipēdus: pirmā šā zīmola veikala atklāšanas pasākumā Gacho priekšroku deva iespaidīgajam «Fatboy» velosipēdam ar 12 centimetru platām riepām. «Labāk ir nopirkt dārgāku velosipēdu, bet ar garantiju, ka tas godprātīgi kalpos un nepievils uz ceļa. Esmu uzticīgs zīmoliem,» norāda Gacho. Viņa iemēģinātais platriepu velosipēds ir īpaši pielāgots braukšanai pa smiltīm.
Ar tā iegādi Gacho gan nesteigsies, jo viņam jau ir divi braucamie – gan BMX, gan šosejas velosipēds. Mīļāks esot BMX velosipēds, tomēr nereti ielās tiek «izvests» arī šosejas velo. «Velosipēdu, tāpat kā apģērbu, izvēlos atbilstoši noskaņojumam. Tāpat vērtēju kvalitāti, izskatu un zīmolu. Ja auto pasaulē valda uzskats, ka nobrieduši un par sevi pārliecināti cilvēki izvēlas «Lexus», tad velo pazinēji zinās teikt, ka visbiežāk šādus cilvēkus raksturo «Specialized»,» zinošs ir Gacho.
Starp citu, arī viņa nupat iznākušajā albumā «Smaids līdz ausīm» viena dziesma ir veltīta velobraukšanai un tās priekšrocībām attiecībā pret auto kustību. «Tu sēdi «korķos»,/Es garām lidoju,/Tu dedzini degvielu,/Es dedzinu taukus,/Kamēr tu cepies savā auto,/Bez «kondiškas» lādējies tu raudot,/Es minu, minu bez apstājas,/«Kopi», «kopi» uz mani tik atskatās» – tā savā dziesmā «Pa fikso» skaita Gacho. Par savu velosipēdu viņš gatavs stāvēt un krist: «Un ja kāds nospers manu velo/Es salauzīšu viņam kājas.» Laikam nevajadzētu grābāties gar Gacho «veļļuku»...