Vīrietis "Starbucks" pasūta dzērienu no 60 espresso

© Publicitātes foto

ASV, Teksasā, 27 gadīgais Endrjū Čifari "Starbucks" lojalitātes programmas ietvaros bez maksas varējis izvēlēties dzērienu pēc savas izvēles. Vīrietis ieradies kafejnīcā ar savu iespaidīgā izmēra glāzi un pieprasījis, lai tiktu sagatavots dārgākais iespējamais dzēriens, ar nosacījumu, ka tas garšos labi. Pasūtītā kafija izmaksājusi 54 dolārus un 75 centus jeb apmēram 40 eiro.

"Starbucks" darbinieki Čifari pagatavojuši frapučīno no 60 espreso, ledus un putukrējuma. Vīrietiem esot bijušas nepieciešamas veselas piecas dienas, lai izdzertu šo kafiju. "Tā bija ļoti garšīga, loti stipra, ļoti salda. Pēc pirmās dienas, kad ledus kristāli izkusa, tā bija vienkārši laba, stipra atvēsināta kafija," pēc dzēriena pieveikšanas stāstījis Endrjū Čifari. Minēta kafija ir līdz šim dārgākais fiksētais "Starbucks" dzēriens.

Tomēr "Starbucks" informē, ka nevēlas, lai kāds vēl šādā veidā izmantotu lojalitātes programmas sniegtās priekšrocības un rīkotos līdzīgi, kaut arī vēl nav plānojuši ieviest izmaiņas pašreizējā sistēmā.

Dzērienā esot bijis aptuveni 4,500 miligramu kofeīna, kas ir desmit reižu vairāk nekā ieteicamā veselīgā dienas deva. Čifari pirmo trešdaļu kafijas izdzēris jau pirmajā dienā, taču pārējo pieveicis nākamajās četrās dienās. Lielais kafijas daudzums esot izraisījis nemierīgu miegu un spilgtus sapņus. "Tas bija tā vērts. Kopumā, ņemot vērā cik daudz kofeīna es patērēju, biju domājis ka problēmas ar miegu būs daudz lielākas," viņš paziņojis.

Izklaide

Alternatīvā roka grupas “The Tunes” debijas albums, kuru, kā viņi paši saka, prezentē ar lepnumu. “Albums piedāvā plašu mūzikas ceļojumu, kurā katrs skaņdarbs atklāj jaunu sajūtu, domu un emociju pasauli. Ar šo debijas projektu grupa vēlas izzināt nezināmo, atrast neredzēto un piedzīvot nepiepildīto, piedāvājot klausītājiem aizraujošu mūzikas un pašatklāsmes pieredzi.”