Paltrovas reklamētais dārgais sejas krēms neesot labāks par lētajiem

© Scanpix

Slavenās aktrises Gvinetas Paltrovas reklamētais sejas krēms "Restorsea", pēc Lielbritānijas zinātnieku domām, nav labāks par prastiem sejas krēmiem, kas domāti ādas mitrināšanai, vēsta interneta ziņu portāls Daily Mail.

Šis krēms maksā aptmēram 50 mārciņas jeb 60 eiro, un tā sastavā ir brūnās aļģes un lašu ikru enzīmi- ražotāji apgalvo, ka tas ir daudz labāks par parastajiem sejas krēmiem un arī palīdz novērst sejas novecošanu. Savukārt Lielbritānijas zinātnieki to nosaukuši par nekaunīgi mārketinga triku, jo ražotājiem neesot reāli pierādījumi, kas pamatotu šī krēma "ekskluzivitāti".

Dermatologi no Londonas noradījuši, ka klīniskie testi veikti tikai uz 40 sivietēm, kas ir daudz par maz, lai pierādītu jebkādus krēma efektus. Bruno Ballardins no Londonas Matu un ādas klīnikas sacījis: "Lai pierādītu sejas kopšanas līdzekļu efektus, ražotājiem jāpārbauda to formula uz pietiekamu daudzumu subjektu, tas ir, simtiem." Vēl citi adas eksperti paziņojuši, ka šis krēms ir kārtējais "brīnomprodukts", kas tiek pārdots, izmantojot slavenību.

Izklaide

Latvijas vadošā investīciju banka Signet Bank kopā ar grupu Prāta Vētra jūnijā uzsāka īpašu un emocionālu sabiedrības iesaistes kampaņu “Izstāsti savu stāstu par Prāta Vētru”. Tajā ikviens aicināts dalīties savā personīgajā atmiņā, kurā Prāta Vētras mūzika bijusi līdzās kā iedvesma vai pavadošais spēks. Līdz šim saņemti jau ap 190 stāstu, un katrs piektais no tiem ir saistīts ar mīlestību – attiecību sākumu, bildinājumiem vai kāzām.