Par „crossover” pionieriem dēvētās amerikāņu grupas „Korn” pēc skaita nu jau vienpadsmitais studijas ripulis tika gaidīts ar lielu piesardzību un paši vainīgi - šo attieksmi „korni” izpelnījās ar 2011. gadā izdoto albumu „The Path Of Totality”, kas, pēc pašu teiktā, bija ieturēts dabstepa stilā, lai gan patiesībā bija pat vēl riebīgāks (no „crossover” cienītāju viedokļa, protams).
Jāatgādina, ka pērn „Korn” minēto ripuli atrādīja arī koncertā Rīgā, un šī uzstāšanās bija nesalīdzināmi vārgāka par 2008. gada februārī piedzīvoto, kad „Korn” izklausījās pēc „Korn”. Labi, ko nu par pagātni: jaunajā diskā grupa atgriezusies pie sava skanējuma saknēm un, kas pats galvenais, sastāvā atkal ir 2005. gadā no „korniem” aizgājušais ģitārists Braiens Velšs jeb Heds! Interesanti, ka paši mūziķi savu jauno garadarbu ir raksturojuši kā albumu „Issues” (1999) un „Untouchables” (2002) sakausējumu. Tā, tā, tā – un ko viņi teica pēc iepriekšējā dabstepa ripuļa izdošanas? „Cilvēki būs nikni par šo ierakstu, tāpēc par to ir pat vēl milzīgāks prieks. Man pilnīgi pie kājas, ko cilvēki domā: mēs nevaram izdabāt visiem „Korn” faniem. Daži no viņiem diemžēl vēl ir iestrēguši 1994. gadā,” toreiz izteicās vokālists Džonatans Deiviss. Kas tad nu, 90. gadi nemaz tik slikti nebija, Džonatan?
PAR. Lai gan Hedam varbūt arī nav tik lielas nozīmes „kornu” skanējumā kā, piemēram, ne mazāk leģendāro „Limp Bizkit” sastāvā tāds ir viņu turpu šurpu staigājošajam ģitāristam Vesam Borlendam, tomēr Velša atgriešanās ir jūtama. Arī „Korn” atgriešanās ir jūtama: atmiņā uzreiz aizķeras singls „Never Never”, pēc tam arī tādas kompozīcijas kā „Prey For Me”, „Spike In My Veins” un „Mass Hysteria”, bet pēc vairāku reižu noklausīšanās arī viss pārējais albums. Sveicam atkal „crossover” mājās, „Korn”!
PRET. Uz albuma beigām pulvera tomēr maķenīt pietrūkst: „korniem” tik raksturīgais ģitāru „zarnu drebinātājs” ieslēgts, taču – kaut kā vairs nedrebina...
* Materiāls tapis sadarbībā ar mūzikas veikalu „Randoms”.