PRAKTISKĀ ASTROLOĢIJA. Šodienas ci­tā­die bēr­ni. Kas viņi ir?

© Pixabay

Ša­jā gad­sim­tā dzi­mu­šie bēr­ni ir daudz zi­no­šā­ki ne­kā ie­priek­šē­jās pa­au­dzes. Ag­rāk sāk stai­gāt, ag­rāk ie­mā­cās la­sīt, uz­reiz prot rī­ko­ties ar mo­der­na­jām teh­no­lo­ģi­jām. Var vi­ņus dē­vēt par in­di­go bēr­niem, bet var uz­ska­tīt, ka no­tiek cil­vē­ka evo­lū­ci­ja. Viens gan nav ap­šau­bāms – vi­ņi tie­šām ir ci­tā­dā­ki, ne­kā bi­ja mū­su sen­či.

Mī­ļie vec­ve­cā­ki, pie­brem­zē­jiet!

«Ve­cā­kiem jā­sa­prot, ka ne­kas nav un ne­būs kā ie­priekš. Tie prin­ci­pi, pēc ku­riem mēs audzi­nā­jām nā­ci­ju un vei­do­jām pa­au­dzes, vairs nav at­tie­ci­nā­mi ne uz vie­nu pēc 2000. ga­da dzi­mu­šu bēr­nu. Šis gad­simts nāk ar ci­tiem uz­de­vu­miem un at­šķi­rī­gu iz­prat­ni par māk­slu, po­li­ti­ku un dau­dzām ci­tām mū­su ik­die­nas jo­mām,» strik­ti pa­sa­ka ser­ti­fi­cē­ta nu­me­ro­lo­ģe Ine­ta Vent­nie­ce-Krīgere. Par «mēs» vi­ņa dē­vē ta­ga­dē­jo ma­zu­ļu un pad­smit­nie­ku trīs ie­priek­šē­jās pa­au­dzes: vec­vec­ve­cā­kus, vec­ve­cā­kus un da­ļē­ji - arī ve­cā­kus.

Pat tā pa­au­dze, ku­rai gad­sim­ta sā­ku­mā pie­dzi­ma bēr­ni, ļo­ti bie­ži ne­spēj vi­ņus sa­prast, ne­maz ne­ru­nā­jot par ie­priek­šē­jām. Tā­pēc vis­vai­rāk jau vec­ve­cā­kiem jā­sa­prot, ka vi­ņiem dzī­vo­ja­ma sa­va dzī­ve un ne­va­jag līst sve­šā baz­nī­cā ar sa­vu dzies­mu grā­ma­tu. Pro­ti, at­stā­jiet maz­bēr­nu audzi­nā­ša­nu vi­ņu ve­cā­ku zi­ņā! Tā­pat jau ve­cā­ki sa­vas at­va­ses mēdz vēr­tēt, va­do­ties no sa­vas pa­au­dzes ko­da: iz­glī­tī­bas, audzi­nā­ša­nas, ēti­kas un mo­rā­les nor­mām. Lie­lā­ko­ties mam­mas, tē­ti un vec­ve­cā­ki tur­pi­na šā­di dzī­vot un ne­res­pek­tē bēr­nu un maz­bēr­nu ci­tā­du­mu. Bet vi­ņiem va­ja­dzī­ga ci­tā­da pie­eja audzi­nā­ša­nā, iz­glī­to­ša­nā, at­tie­cī­bu uz­tve­rē.

«Ļo­ti dau­dzi pie­dzimst re­dzo­ši. Ar­vien vai­rāk tā­du bēr­nu mū­su dzī­vē ie­nāk un ie­nāks. Ne­va­ram ig­no­rēt šo fak­tu, jo bie­ži vien sais­tī­bā ar vi­ņiem no­tiek, mū­su­prāt, dī­vai­nas lie­tas. Ja bērns sa­ka: pa mā­ju stai­gā ga­riņš, ne­va­jag vi­ņu ap­smiet. Viņš ru­nā­jas ar ga­ri­ņiem un redz to, kas mū­su prā­tam nav iz­skaid­ro­jams. Pie ma­nis ar­vien vai­rāk klien­ti nāk un to stās­ta. Kā­da klien­te dzī­vo dzī­vok­lī, kur no­mi­ru­si sie­vie­te. Vi­ņas ma­zā mei­ti­ņa, ul­tra­ju­tīgs bērns, sa­jūt šo sie­vie­ti. Bēr­nam vi­ņa sap­ņos da­ra pār­i, ver va­ļā ska­pi, at­griež krā­nu. Jā, mēs to ne­va­ram pār­bau­dīt, mēs tam it kā ne­ti­cam, bet jaun­ā pa­au­dze pie­spiež no­ti­cēt tam, ko mēs ar sa­vu krei­so sma­dze­ņu pus­lo­di ne­gri­bam pie­ņemt,» sa­ka nu­me­ro­lo­ģe.

Jā­pār­vēr­tē iz­glī­tī­ba

Tas, kas bi­ja par la­bu at­zīts ie­priekš, ta­jā skai­tā mā­cī­bu grā­ma­tas, ku­ras sa­rak­stī­ju­ši ve­cie ko­ri­fe­ji, nu bū­tu jā­liek ma­lā. Arī psiho­lo­ģi­jā 21. gad­sim­ta bēr­niem va­ja­dzī­ga ci­ta pie­eja un iz­prat­ne.

«Vi­ņiem va­ja­dzē­tu tā­du iz­glī­tī­bas sis­tē­mu, kas ir bal­stī­ta uz iz­jū­tām, jo lie­lā­kā da­ļa šo bēr­nu uz­tver ar sa­jū­tām, dzī­vo iz­jū­tu lī­me­nī. Vi­ņi ar prā­tu ne­uz­tver. Un ve­cā­kiem jau ļo­ti agri va­ja­dzē­tu sākt uz­ti­cē­ties bēr­niem un ļaut at­rast at­bil­di uz jau­tā­ju­mu, ko vi­ņi grib da­rīt. Ti­ciet, vi­ņi ir zi­no­ši un spēj pa­teikt pa­ši! Ja ne­grib spē­lēt kla­vie­res, uz­spiest ne­va­jag. Tā būs kļū­da. Mums ve­cā­ki va­rē­ja uz­spiest kaut ko da­rīt, bet šos bēr­nus ar va­ru, ag­re­si­ju, ner­vo­zi­tā­ti stā­vus ie­dzī­sim ka­pā. Ja gri­bam ve­se­lu pa­au­dzi, ir jā­pār­vēr­tē audzi­nā­ša­na un iz­glī­tī­ba,» ir pār­lie­ci­nā­ta Ine­ta Vent­nie­ce-Krīgere. «Šā gad­sim­ta bēr­nu ko­dos kon­cen­trē­jas daudz div­nie­ku. Tas no­zī­mē, ka cil­vēks at­ro­das sa­vā pa­sau­lē un ne­re­aģē uz ap­kār­tē­jiem. Sko­lo­tājs var stās­tīt stun­dā vi­su ko, bet, ja ma­zo cil­vē­ku tas ne­in­te­re­sē, viņš ne­klau­sī­sies. Sko­lo­tājs, pro­tams, to pār­me­tīs, iz­sauks ve­cā­kus... Tā­dē­jā­di bēr­ni ne­pa­ma­to­ti tiek vēl vai­rāk no­zom­bē­ti.»

Vi­ņa uz­ska­ta, ka lie­ti var no­de­rēt «ne­kla­sis­kās» pe­da­go­ģi­jas me­to­des - Mon­te­so­ri sis­tē­ma, val­dor­fpe­da­go­ģi­ja. Paš­laik mā­cī­bu for­ma ir darbs kla­sē, kur bēr­ni ir kā ie­slo­dzī­ti vie­nā vie­tā, bet sko­lo­tājs ir au­to­ri­tā­te, ku­rai jā­pa­kļau­jas. Nu­me­ro­lo­ģe ro­si­na sko­lo­tā­jiem audzēk­ņus vēr­tēt kā līdz­vēr­tī­gas per­so­nī­bas, ne­vis iz­glī­to­ša­nā iz­man­tot au­to­ri­tā­ro mo­de­li, tā­pēc ka 21. gad­sim­ta bēr­niem pie­mē­ro­tāks bū­tu dis­ku­si­ju for­māts, ar de­mo­krā­tis­kā­ku tel­pas ie­kār­to­ju­mu, kā arī, ie­spē­jams, bie­žā­kas sa­ru­nas skai­pā. Skaidrs, ka vai­rāk va­ja­dzē­tu iz­man­tot mo­der­nās teh­no­lo­ģi­jas. Starp ci­tu, pē­dē­jos ga­dos Lat­vi­jā at­tīs­tās iz­glī­tī­ba tāl­mā­cī­bā. Sa­ru­nu ar mā­cī­bu bied­riem tie­šām var uz­tu­rēt skai­pā, tā­pat arī kon­sul­tē­ties ar pa­snie­dzē­jiem, sa­ņemt mā­cī­bu ma­te­ri­ālus e-pas­tā, tikai ga­la ek­sā­me­ni jā­kār­to klā­tie­nē.

Tie jaun­ie­ši, ku­ri ta­gad mā­cās par sko­lo­tā­jiem, va­rē­tu mai­nīt sko­lē­na un pe­da­go­ga at­tie­cī­bu mo­de­li. Kā­pēc tā? «De­viņ­des­mi­ta­jos ga­dos dzi­mu­šie ir uni­ver­sā­lie bēr­ni, ga­rī­gi at­tīs­tī­ti,» skait­ļa 9 ko­du īsu­mā rak­stu­ro nu­me­ro­lo­ģe. Ja vien tā­diem vār­diem var iz­teikt pro­gno­zi, tad šie jaun­ie­ši sa­viem bēr­niem būs daudz sa­pro­to­šā­ki ve­cā­ki. Tie­šām, kā lai sko­lo­tā­jam ie­stās­ta, ka bēr­na dzim­ša­nas da­tos ir daudz div­nie­ku, tā­pēc viņš stun­dās no­ro­be­žo­jas sa­vā iek­šē­jā pa­sau­lē? Vis­ti­ca­māk, pe­da­go­gam ra­dī­sies se­ci­nā­jums ne ti­kai par audzēk­ni, bet arī par vi­ņa ve­cā­kiem, ku­ri ar šā­du at­klās­mi pie vi­ņa at­nā­ku­ši. Sa­vu­kārt 90. ga­dos dzi­mu­šie sird­sgud­rie jaun­ie cil­vē­ki, pat ja ne­ana­li­zēs bēr­na uz­ve­dī­bu ne pēc nu­me­ro­lo­ģi­jas, ne as­tro­lo­ģi­jas as­pek­tiem, pie­ņems vi­ņu bez no­sa­cī­ju­miem.

Uz­ma­nī­bu - ve­se­lī­ba!

21. gad­sim­tā dzi­mu­ša­jiem ir ļo­ti jā­sar­gā ve­se­lī­ba. Īpa­ši tas at­tie­cas uz 2000. ga­da bēr­niem. Viens div­nieks, trīs nul­les... Lie­lā­ka­jai da­ļai šā gad­sim­ta bēr­nu krī­zes pe­ri­ods va­rē­tu ie­stā­ties 2022. ga­dā.

Kā, cik vien ie­spē­jams, pa­sar­gāt se­vi vai sa­vu bēr­nu? Ir di­vas at­bil­des. Vie­na at­tie­cas uz fi­zis­ku ve­se­lī­bas aiz­sar­dzī­bu, ot­ra - uz ezo­te­ris­ku. Vis­pirms par ezo­te­ri­ku. Div­nie­ka cil­vē­ku klup­ša­nas ak­mens ir pa­kļau­ša­nās ma­te­ri­āla­jām in­te­re­sēm. Un tad dzī­ve kā­dā brī­dī sāk mā­cīt, pār­mā­cīt un pa­spī­dzi­nāt. Tā­pēc va­ja­dzē­tu ie­vē­rot līdz­sva­ru starp bau­dī­ša­nu (ak, kā Div­nie­kam pa­tīk bau­das!) un ga­rī­go dzī­vi. Tiem, ku­ri būs iz­vē­lē­ju­šies nau­du, va­ru, man­tu, «plast­ma­sas bār­bi­jas» vai «bie­zos» ve­čus, 2022. ga­dā būs ie­spē­ja sa­ņemt sa­pel­nī­to. Sau­dzē­ja­mā ve­se­lī­ba, ie­spē­jams, sa­ni­ķo­sies dra­ma­tis­ki.

Vēl­reiz jā­at­gā­di­na, ka šā gad­sim­ta pa­au­dzei jā­dzī­vo ar sir­di un pēc iz­jū­tām, ne­vis pa­sau­le jā­vēr­tē ar lo­ģi­ku un prā­tu. Sirds čak­ras lo­lo­ša­na kļūst par pri­mā­ro uz­de­vu­mu. «Šajā gad­sim­tā ir grēks ne­ko ne­just. Vai esi at­bil­dīgs par kā­du, vai pa­lī­dzi ci­tiem? Par to ir jā­do­mā,» sa­ka Ine­ta Vent­nie­ce.

Un nu - par ve­se­lī­bas no­stip­ri­nā­ša­nas fi­zis­ko as­pek­tu. Ve­cā­kiem jā­būt tik gud­riem, lai iz­vēr­tē­tu, vai bēr­ni tie­šām vis­os ga­dī­ju­mos jā­ba­ro ar anti­dep­re­san­tiem. Pro­tams, ir sli­mī­bas, ku­ru ār­stē­ša­nai vai ap­slā­pē­ša­nai spē­cī­gi me­di­ka­men­ti ir ne­pie­cie­ša­mi. To­mēr ga­dās, ka ve­cā­ki šo pa­au­dzi līdz ga­lam ne­spēj iz­prast un pie­ņemt, tā­pēc ķe­ras pie zā­lēm. Lai no­mie­ri­nā­tu ner­vus. Bēr­nam. Var­būt vis­pirms der pa­mē­ģi­nāt no­mie­ri­no­šas no­dar­bes - re­lak­sā­ci­ja da­bā, pie jū­ras, jo­ga, ci­gun, Aus­tru­mu fi­lo­zo­fi­ja, glez­no­ša­na, pel­dē­ša­na.

Ne­ļau­ties vien­tu­lī­bai

21. gad­sim­ta pa­au­dzei va­ja­dzē­tu mek­lēt do­mu­bied­rus, ko­pī­gas no­dar­bes un tu­rē­ties ba­ri­ņā, jo šiem bēr­niem vis­kai­tī­gā­kā ir vien­tu­lī­ba. Bēr­ni ne­drīkst il­gi at­ras­ties sa­vā pa­sau­lē (kur, kā jau ie­priekš rak­stīts, vi­ņiem dik­ti pa­tīk uz­tu­rē­ties), jo ej nu sa­zi­ni, kāds sa­slē­gums ar kos­mo­su vi­ņu gal­vā no­tiks. Ve­cā­ki ar lai­ku at­to­pas, ka kaut kas nav kār­tī­bā, bet kas? Vien­kār­šā­kā un ātr­ākā at­bil­de: bērns ir slims, viņš jā­ār­stē. Lai­kam «de­pre­si­ja». Un ma­zais cil­vēks tiek «uz­sē­di­nāts» uz anti­dep­re­san­tiem.

Un vēl. 21. gad­sim­ta pa­au­dzei ļo­ti no­zī­mī­ga ir ģi­me­ne - lai bū­tu abi ve­cā­ki. Tē­ta un mam­mas tran­zī­ta at­tie­cī­bas vi­ņiem kai­tēs, jo tā­dā vei­dā tiks trau­mē­ta ve­se­lī­ba, imu­ni­tā­te, psi­he.

Bīs­ta­mās bau­das

Ie­spē­jams, jaun­ā gad­sim­ta bēr­ni sek­su­ālās at­tie­cī­bas uz­sāks daudz ag­rāk, ne­kā vi­ņu opī­ši spēj pat ie­do­mā­ties. Ine­ta Vent­nie­ce pie­ļauj, ka ap­mē­ram treš­da­ļa to pa­mē­ģi­nās ne­pie­klā­jī­gi ag­rā pus­au­dža ve­cu­mā. Ve­cā­kiem vēl un vēl­reiz jā­at­ce­ras, ka šī ir pa­au­dze, ku­rai no­zī­mī­gas ir bau­das, iz­jū­tas, at­tie­cī­bas. Tā ir vi­ņu pa­sau­le, ta­jā vi­ņi jū­tas kā zi­vis ūde­nī. Bau­dām ir arī ēnas pus­e - nar­ko­ti­kas un ci­ta vei­da at­ka­rī­bas. «Ja ve­cā­ki vi­ņus pa­lai­dīs paš­plūs­mā, tad šos bēr­nus «sa­vāks» ie­la,» brī­di­na nu­me­ro­lo­ģe.

21. gad­sim­ta bēr­niem va­rē­tu vei­do­ties at­šķi­rī­ga iz­prat­ne par ģi­me­ni. Jā, vi­ņiem ir va­ja­dzī­ga kla­sis­ka ģi­me­ne, ku­rā iz­augt, bet pa­ši gan vi­ņi ša­jā jo­mā būs re­vo­lu­ci­onā­ri. Ģi­me­nes mo­de­lis vi­ņiem šķi­tīs grū­ti iz­pro­tams, tā­pēc, ie­spē­jams, dau­dzi tā­dās at­tie­cī­bās ne­dzī­vos. «Vār­di «brī­vās at­tie­cī­bas», tu­vo­jo­ties 2020. ga­dam, pa­liks par nor­mu. Tad dzims vai­rāk bēr­nu, ar­vien vai­rāk pa­rā­dī­sies ho­mo­sek­su­ālisms, viens cil­vēks vei­dos vai­rā­kas ģi­me­nes jeb at­tie­cī­bas vien­lai­kus,» pro­gno­zē nu­me­ro­lo­ģe.

La­bu vār­du nav par daudz

Ine­ta Vent­nie­ce aici­na: «Mēs bēr­nus par daudz ti­ri­nām, gri­bam no­likt pie vie­tas, ja ne­klau­sa, bet ne­mē­ģi­nām at­rast iz­skaid­ro­ju­mu. Kā­pēc ne­va­ram bēr­nu sa­mī­ļot? Šai pa­au­dzei ir bū­tis­ki būt no­vēr­tē­tai. Vai tad grū­ti pa­teikt: cik tu esi labs, cik la­bi vi­su iz­mā­cī­jies, cik skais­ti esi iz­da­rī­jis, cik la­bi iz­ska­ties, cik tu esi gudrs! Bēr­nus ne­drīkst raus­tīt, pro­vo­cēt vi­ņu ner­vu sis­tē­mu, vi­ņi jau tā ir ļo­ti ju­tī­gi. Vi­ņi jeb­ko ļo­ti pār­dzī­vos, dzi­ļāk ne­kā ie­priek­šē­jā pa­au­dze. Pirms 2000. ga­da dzi­mu­šie va­rē­ja iet pār­i lī­ķiem, bet šī pa­au­dze ir pil­nī­gi ci­tā­da. Vi­ņiem ak­tu­āls ir cil­vēks, da­ba, jaun­ā vei­da ener­ģi­ja.»

Horoskopi

Katras zodiaka zīmes labklājības ideāls vēdiskajā astroloģijā atspoguļo dziļo savstarpējo saistību ar visumu un cilvēka dvēseles ceļu, kas palīdz ieraudzīt dzīvi kā plašu un daudzpusīgu ceļojumu uz piepildījumu un harmoniju. Katra zodiaka zīme meklē unikālu labklājības formu, kas ir saistīta ar tās garīgajiem uzdevumiem un dvēseles ceļu.

Svarīgākais