ASTROLOĢIJA: Ārzemnieki Latvijā. Kāpēc viņi te dzīvo?

© f64

Pa­mest dzim­to zem­i un ie­sak­ņo­ties Lat­vi­jā... Lai­kā, kad mū­su val­dī­ba ne­zi­na, kā at­vi­li­nāt at­pa­kaļ sa­vus emig­ran­tus, kā­das ci­tas valsts pil­so­ņa iz­vē­le Lat­vi­ju uz­ska­tīt par sa­vu ot­ro dzim­te­ni var pār­steigt. Ta­ču esam pie­ra­du­ši pie tiem cil­vē­kiem, ku­ri jau dau­dzus ga­dus šeit dzī­vo un da­ži ir kļu­vu­ši par Lat­vi­jas pil­so­ņiem. Kā pie sa­vē­jiem.

Kā­pēc par sa­vu dzī­ves­vie­tu vi­ņi iz­vē­lē­jās ne­lie­lo val­sti pie Bal­ti­jas jū­ras, «Prak­tis­kā As­tro­lo­ģi­ja» skaid­ro ko­pā ar ser­ti­fi­cē­tu nu­me­ro­lo­ģi Ine­tu Vent­nie­ci.

 

Mek­si­kā­nis – Lat­vi­jas pil­so­nis

Īss dos­jē:

Mek­si­kā­ņu šef­pa­vārs Ho­sē Hav­jers Man­surs-Gar­si­ja pir­mo­reiz uz Lat­vi­ju at­brau­ca 1992. ga­da 18. augus­tā. Sa­vu dzī­vi Lat­vi­jā Hav­jers Gar­si­ja sā­ka Ķei­pe­nē (ir tāds mies­tiņš ne­ku­rie­nē) ko­pā ar sie­vu, at­sau­co­ties sie­vas­tē­va, trim­das lat­vie­ša, aici­nā­ju­mam. Mī­les­tī­ba pa­pu­tē­ja, Hav­jers iz­šķī­rās, sie­va aiz­brau­ca uz Mek­si­ku, bet viņš pa­li­ka. Ti­kai vairs ne Ķei­pe­nē, bet jau Rī­gā.

Hav­jers Gar­si­ja ir pir­mais mek­si­kā­nis, kurš ie­gu­vis Lat­vi­jas pil­so­nī­bu. Tad, kad viņš iz­lē­ma kļūt par Lat­vi­jas Re­pub­li­kas pil­so­ni, re­ko­men­dā­ci­jas vēs­tu­li pa­rak­stī­ja arī bi­ju­sī Valsts pre­zi­den­te Vai­ra Vī­ķe-Frei­ber­ga.

Lat­vi­jā ir iz­do­ta vi­ņa sa­rak­stī­tā krāš­ņā grā­ma­ta «Ga­ta­vots a la mexicana», ku­rā pa­vārs ie­pa­zīs­ti­na ar pa­ša ra­dī­tām re­cep­tēm. Lai gan karst­asi­nī­gais mek­si­kā­nis sūk­stās, ka lat­vie­tes mēdz būt sal­tas, no Lat­vi­jas viņš prom ne­brauc.

Skaid­ro nu­me­ro­lo­ģe:

«Jā­teic, ka Hav­jers ir iz­teikts dien­vi­du val­stu, Vi­dus­jū­ras re­ģi­ona val­stu cil­vēks ar lie­lu ener­ģi­ju, ku­ram Lat­vi­ja va­rē­tu būt par ma­zu. Ja viņš dzī­vo­tu Spā­ni­jā vai Vi­dus­jū­ras re­ģi­ona val­stīs, viņš bū­tu daudz veik­smī­gāks. Ta­ču pār­is skaid­ro­ju­mu man ir. Hav­je­ra dzī­ves lī­ni­ja lie­ci­na par veik­smī­gu cil­vē­ku, un lai­mī­gie, kā zi­nāms, var ce­ļot pa vi­su pa­sau­li un jus­ties ap­mie­ri­nā­ti vi­sur. Viņš ir kā Don­ki­hots, ku­ram iek­šā dī­dās dzi­nu­lis, kas tir­da un dzen vi­su lai­ku uz priekš­u. Ne­mie­ra ga­ri, tā­di kā Hav­jers, vien­mēr būs ga­ta­vi mai­nīt ap­stāk­ļus. Viņš la­bi jū­tas Rī­gā vai Vents­pi­lī, sa­vu­kārt Lat­vi­jas lau­ki vi­ņam ne­der. Vi­ņam ir va­ja­dzī­ga jū­ra un sa­mē­rā lie­la dzī­ves­vie­tas ener­ģi­ja. Ie­spē­jams, vi­ņam ne­pie­cie­ša­ma Lat­vi­jas kā in­te­lek­tu­ālas valsts sa­jū­ta un ha­ris­ma.

Tā ti­kai var šķist, ka Hav­jers ir šov­me­nis, vien­mēr jautrs un at­rak­tīvs, ta­ču viņš ir cil­vēks, par ku­ru mēdz teikt: dzi­ļais ūdens. Tāds ne­kad līdz ga­lam ne­at­klā­sies. Viņš ir ļo­ti ten­dēts uz no­piet­nām lie­tām. Ja va­ja­dzē­tu iz­vē­lē­ties starp pa­vār­māk­slu un grā­ma­tu rak­stī­ša­nu, tad es teik­tu, ka vi­ņa bū­tī­bai vai­rāk at­bilst rak­stī­ša­na. Ēdie­nu ga­ta­vo­ša­na var būt kā ho­bijs, jo res­to­rā­nu biz­ness vi­ņam nav pie­mē­rots. Daudz vai­rāk pie­mē­ro­ta ir fi­nan­šu jo­ma, eko­no­mi­ka, in­ves­tī­ci­jas.

Ko­pu­mā dzī­ve vi­ņam ir lai­mī­ga, lai gan ne­kas vieg­li nav nā­cis. Hav­je­ram pie­mīt sie­viš­ķā ener­ģi­ja, tā­pēc viņš ļo­ti la­bi jū­tas starp sie­vie­tēm un ar sie­vie­tēm.»

*

Si­bī­rie­te ie­sak­ņo­jas Rī­gā

Īss dos­jē:

Tēr­pu di­zi­ane­re Na­tā­li­ja Ja­no­ne dzi­mu­si Si­bī­ri­jas pil­sē­tā Kras­no­jar­skā, bet Lat­vi­jā dzī­vo kopš 1990. ga­da. Vi­ņa ir bei­gu­si Sankt­pē­ter­bur­gas uni­ver­si­tā­ti, mā­cī­ju­sies ko­re­jie­šu va­lo­du Dien­vid­ko­re­jā, strā­dā­ju­si par mo­de­li, ta­ču ne­kad nav mā­cī­ju­sies par di­zai­ne­ri.

1995. ga­dā iz­vei­do­ja pir­mo ap­ģēr­bu ko­lek­ci­ju, drīz vien pēc tam at­vē­ra sa­vu stu­di­ju «NJ», un nu Na­tā­li­jas Jan­so­nes vārds un uz­vārds ir kļu­vis par fir­mas zī­mi ne ti­kai Lat­vi­jā, bet arī pa­sau­lē. Mo­des māk­sli­nie­ce kā­dā in­ter­vi­jā at­zi­nu­si, ka ātr­i sa­pra­tu­si – al­gots darbs ar strik­ti no­teik­tām dar­ba stun­dām nav do­māts vi­ņai. Jau bū­da­ma mo­de­le, ie­in­te­re­sē­ju­sies par ap­ģēr­bu vei­do­ša­nu. Mo­de­les dar­bā no­pel­nī­to māk­sli­nie­ce ie­gul­dī­ja sa­vā pir­ma­jā ko­lek­ci­jā un «Ne­pie­ra­di­nā­tās mo­des asam­ble­jā» to pa­rā­dī­ja ci­tiem. Jan­so­nes tēr­pus no­vēr­tē­ja, sla­vē­ja, iz­pir­ka... Un tur­pi­na pirkt.

Vi­ņa par se­vi kaut­rī­gi sa­ka – ne­jū­to­ties ta­lan­tī­ga. Bet ir!

Skaid­ro nu­me­ro­lo­ģe:

«Lat­vi­ja ko­pu­mā vi­ņai ne­der, to­ties Rī­gā Na­tā­li­ja Ja­no­ne var pa īs­tam at­plaukt. Tik­līdz kaut ko da­rī­tu ār­pus Rī­gas, tā jus­tos slik­ti. Kā­pēc vi­ņa iz­vē­lē­ju­sies dzī­vot Lat­vi­jā? Krie­vi­jas ener­ģi­ja vi­ņu sma­cē, vi­ņai ar šo val­sti ir ab­so­lū­ta ne­sa­de­rī­ba. Pie­mē­ram, Sankt­pē­ter­bur­ga ir vi­ņas kar­mis­kā pil­sē­ta, bet Na­tā­li­ja ir ti­pisks Eiro­pas cil­vēks. Vi­ņa ļo­ti la­bi jus­tos arī Vi­dus­jū­ras re­ģi­ona val­stīs. Ja dzī­vo­tu un strā­dā­tu tur, pie­mē­ram, mo­des me­kā Itā­li­jā, tad pel­nī­tu vai­rāk un ne­bū­tu ma­te­ri­ālu pro­blē­mu. Bet vi­ņai no­teik­ti va­ja­dzī­ga in­te­lek­tu­āla pil­sē­ta, un Rī­ga tā­da ir. Vi­ņa ir lie­tišķs cil­vēks, un Rī­ga vi­ņai spēj dot to, ko Na­tā­li­ja grib pa­nākt un sa­sniegt.

Na­tā­li­ja ir ļo­ti ta­lan­tī­ga. Ļo­ti! Vi­ņai pie­mīt uni­kā­las da­rba­spē­jas un ir ab­so­lū­ti lai­mī­ga dzī­ves lī­ni­ja. Kopš 12 ga­du ve­cu­ma viss dzī­vē iet ti­kai uz augš­u un no­tiek ti­kai uz la­bu. Vi­ņa ir veik­smi­nie­ce, un daudz kas tiek ie­dots kā bal­va. Cil­vēks kon­krē­tā vie­tā var jus­ties lai­mīgs tad, ja vi­ņam ir ilg­sto­ši lai­mīgs pe­ri­ods. Na­tā­li­jai tāds ir. Vi­ņa ir arī cil­vēks, kurš sa­dzī­vo un sa­pro­tas ar vi­siem.

Dzim­ša­nas da­tu­mam – 22. – pie­mīt mis­ti­kas un ma­ģi­jas de­va, jo ša­jā da­tu­mā dzi­mu­ši dau­dzi māk­sli­nie­ki un ra­do­ši cil­vē­ki.»

*

Ka­nā­das le­tiņš un kar­ma

Īss dos­jē:

Ir 1992. gads. Ka­nā­das lat­vie­tis El­mārs Tan­nis ie­ro­das Lat­vi­jā. Vai­rāk ne­kā 20 ga­du lai­kā po­zi­tī­vi no­ska­ņo­tais El­mārs te ir ie­ka­ro­jis pa­lie­ko­šu vie­tu – kļu­vis par pa­zīs­ta­mu pa­vā­ru, at­vē­ris res­to­rā­nus, de­jo­jis tele­vī­zi­jas šo­vā un pie­da­lī­jies ci­tos TV pro­jek­tos, pie­dzī­vo­jis krī­zi biz­ne­sā, pēc tās at­kal piec­ēlies un tur­pi­na to, ko pie­prot vis­la­bāk – res­to­rā­nu biz­ne­su. Pirm­ā ka­fej­nī­ca Lat­vi­jā vi­ņam bi­ja «Fre­dis», sa­vu­kārt de­mo­krā­tis­kā «Pi­ca Lu­lū» ir il­gdzī­vo­tā­ja.

Pats sa­cī­jis, ka kopš bēr­nī­bas ti­cis «tre­nēts», lai brauk­tu uz Lat­vi­ju. Iz­bau­dī­jis ti­pis­ku trim­das lat­vie­šu bēr­na dzī­vi – lat­vie­šu va­lo­da, sko­li­ņas, or­ga­ni­zā­ci­jas... Dzi­ļi ie­sak­ņo­tā pār­lie­cī­ba, ka lat­vie­tim jā­dzī­vo brī­vā Lat­vi­jā, vi­ņu at­ve­da uz tē­vu­ze­mi. Šeit viņš ie­mī­lē­jās, ap­pre­cē­jās, un pie­dzi­ma bēr­ni. Krī­zes lai­kā, kad biz­ness šķī­da pa vi­sām vī­lēm, El­mārs Tan­nis klu­sī­bā ap­ce­rē­jis do­mu aiz­braukt. To­mēr pa­li­ka.

Re­ti dzir­dē­ta sā­pī­gā nots mū­žam op­ti­mis­tis­kā El­mā­ra tē­lā bi­ja sa­klau­sā­ma kā­dā in­ter­vi­jā, ku­rā viņš stās­tī­ja par šķir­ša­nos no sie­vas – Lat­vi­jā sa­tik­tās un ie­mī­lē­tās Il­zes.

Skaid­ro nu­me­ro­lo­ģe:

«El­mā­ram Tan­nim Rī­ga ir kar­mis­kā pil­sē­ta. Ne vel­ti in­tu­īci­ja sa­vu­laik vi­ņu uz še­jie­ni at­ve­da. Ame­ri­ka ne­bū­tu tik pie­mē­ro­ta. Var­būt ti­kai tie šta­ti, ku­ros ir silts, un oke­āna tu­vu­mā, bet tā valsts ko­pu­mā vi­ņam ir pā­rāk sma­ga un ne­pār­re­dza­ma. Rī­gā viņš jū­tas kā zivs ūde­nī, it īpa­ši Blau­ma­ņa ie­lā, kas ko­pu­mā ir la­ba vie­ta ēdi­nā­ša­nas biz­ne­sam. In­te­re­san­ti, ka šī ir arī vi­ņa kar­mis­kā ie­la. Un, ja kon­krē­tā vie­ta ir kar­mis­ka, tad cil­vēks tur jū­tas kā zivs ūde­nī, jo viss no­tiek un pa­do­das itin kā pats no se­vis.

Vi­ņa bū­tī­ba ir ļo­ti pie­mē­ro­ta biz­ne­sam – lai kaut ko no­kār­to­tu, sa­ru­nā­tu, iz­vei­do­tu, at­tīs­tī­tu. Es teik­tu, ka viņš ir cil­vēks, kurš māk iz­līst caur ada­tas aci. Viņš ir arī labs va­dī­tājs. El­mā­ra ener­ģi­ja ir ļo­ti at­bil­sto­ša biz­ne­sam un ce­ļo­ju­miem.

Ta­ču dzī­vē vi­ņam viss jā­iz­cī­na sa­viem spē­kiem. Kā lat­vie­ši teik­tu, «cū­kas lai­me» vi­ņam šū­pu­lī nav ie­lik­ta. El­mā­ram pie­mīt sie­viš­ķā ener­ģi­ja, tā­pēc viņš la­bi jū­tas ar sie­vie­tēm.»

*

Arābs Lat­vi­jas Saei­mā

Īss dos­jē:

Li­bā­nā dzi­mu­šais ārsts un nu arī Saei­mas de­pu­tāts Ho­sams Abu Me­ri uz dzī­vi Lat­vi­jā pār­cē­lies 1993. ga­dā. Ab­sol­vē­jis ta­ga­dē­jo Rī­gas Stra­di­ņa uni­ver­si­tā­ti un Lat­vi­jas Uni­ver­si­tā­ti. Vis­pirms ie­gu­vis ār­sta grā­du, tad – in­ter­nis­ta spe­ci­ali­tā­ti un pē­cāk – gas­tro­en­te­ro­lo­ga spe­ci­ali­tā­ti.

Lat­vi­jā nu jau no­dzī­vo­jis il­gāk ne­kā Li­bā­nā, šeit bi­jis un ir sa­bied­ris­ki ļo­ti ro­sīgs, un par to 2007. ga­dā vi­ņam pie­šķir­ta Lat­vi­jas pil­so­nī­ba. At­zīst, ka jū­tas vai­rāk kā Lat­vi­jas pil­so­nis un pē­dē­jos ga­dos sā­cis do­māt lat­vis­ki. In­te­re­se par po­li­ti­ku ra­du­sies, gan­drīz vai sā­kot ar pir­ma­jiem Lat­vi­jā pa­va­dī­ta­jiem mē­ne­šiem. Li­kum­sa­ka­rī­gi, ka tā ār­stu aiz­ve­du­si līdz Lat­vi­jas par­la­men­tam.

Skaid­ro nu­me­ro­lo­ģe:

«Viņš no vie­nas kar­mis­kās valsts Li­bā­nas ir pār­brau­cis uz ot­ru kar­mis­ko val­sti, uz Lat­vi­ju. Acīm­re­dzot Li­bā­nā re­li­ģi­jas dēļ ne­va­rē­ja at­ļau­ties da­rīt to, ko var Lat­vi­jā. Ie­spē­jams, vi­ņa dvē­se­le la­bāk jū­tas šeit, jo Lat­vi­ja ir de­mo­krā­tis­kā­ka un eiro­peis­kā­ka. Šeit viņš jū­tas la­bi un da­bū gan to, ko grib, gan to, kas vi­ņam va­ja­dzīgs.

Ja viņš dzī­vo­tu Li­bā­nas gal­vas­pil­sē­tā Bei­rū­tā, Ho­sams ne­pār­trauk­ti jus­tos opo­zī­ci­jā, jo Bei­rū­ta kaut kā­dā vei­dā vi­ņu iz­man­to­tu. Ta­ču kom­bi­nā­ci­ja «Bei­rū­ta un Li­bā­na» vi­ņam der la­bāk ne­kā kom­bi­nā­ci­ja «Rī­ga un Lat­vi­ja». Tā­pēc es ie­teik­tu dzī­vot ār­pus Lat­vi­jas gal­vas­pil­sē­tas.

Viņš ir ļo­ti gudrs – pa­tei­co­ties iz­glī­tī­bai. Ja ne­bū­tu mā­cī­jies, tad jā­sa­ka skar­bi: ne­kas sa­ka­rīgs ne­bū­tu iz­nā­cis. Tas ir la­bi, ka ve­cā­ki sa­pra­ta iz­glī­tī­bas no­zī­mi un sū­tī­ja mā­cī­ties. Tur­klāt vi­ņa lie­lais uz­nā­ciens vēl ir priekš­ā. Šo­brīd Ho­sams ne­būt nav ļo­ti spē­cīgs un va­rošs. Bet viņš vēl pa­kāp­sies, un augst­āk ne­kā at­ro­das paš­laik.

Viņš ir ļo­ti vī­riš­ķīgs vī­rie­tis. Ho­sams var dzī­vot ļo­ti dau­dzās val­stīs, un vi­ņu vi­sur uz­ņems la­bi – tāds cil­vēks. Vie­nī­gi no An­gli­jas va­ja­dzē­tu iz­vai­rī­ties. Es ie­teik­tu par dzī­ves­vie­tu iz­vē­lē­ties Švei­ci.

Dzī­ves lī­ni­ja pa­rā­da, ka vi­ņam ir veik­smī­ga dzī­ve un nav jā­mo­kās, lai kaut ko sa­snieg­tu. Viss tā­pat no­tiek.»

*

Itā­lis. Lat­vi­jā po­pu­lā­rāks par Če­len­ta­no

Īss dos­jē:

Ro­ber­to Me­lo­ni dzi­mis Sar­dī­ni­jā Itā­li­jā. Ie­ra­dies Lat­vi­jā uz nie­ka ga­di­ņu, bet aiz­ķē­ries šeit il­gāk ne­kā 10 ga­dus. Ab­sol­vē­jis Lat­vi­jas Uni­ver­si­tā­tes Fi­lo­lo­ģi­jas no­da­ļas Sveš­va­lo­du fa­kul­tā­ti. Ru­nā­jot Ro­ber­to vār­diem, Lat­vi­jā viņš gri­bē­jis strā­dāt Itā­li­jas vēst­nie­cī­bā, bet viss ie­gro­zī­jās ci­tā­di.

Ro­ber­to Me­lo­ni ir kā Fi­ga­ro – viņš kus­tas ātr­āk ne­kā atoms, viņš ir re­dzams šur un tur, vi­sur. Pa­zīs­tams kā dzie­dā­tājs, ak­tie­ris, da­žā­du TV šo­vu da­līb­nieks un iz­klai­des pa­sā­ku­mu va­dī­tājs. Viņš ir di­vas rei­zes pār­stā­vē­jis Lat­vi­ju starp­tau­tis­ka­jā Eiro­vī­zi­jas dzies­mu kon­kur­sā. Viņš cep pan­kū­kas un ri­pi­na olas, va­da pa­sā­ku­mus un spē­lē te­āt­ri, dzied un vien­kār­ši klīst no vie­na bur­zi­ņa uz ci­tu. Ne­būs me­lots, ka viņš ir viens no pa­zīs­ta­mā­ka­jiem itā­ļiem Lat­vi­jā. Pat sa­vu­laik tik smu­kais Ad­ri­ano Če­len­ta­no no­bāl Ro­ber­to po­pu­la­ri­tā­tes ēnā. 

Viņš pats stās­ta, ka pa­tīk pel­dēt, spē­lēt kār­tis un ce­ļot. Par sa­vu ģi­me­nes stā­vok­li Ro­ber­to ir iz­vai­rīgs – kā­da tam no­zī­me? Vien at­jo­ko: pre­cē­jies vēl ne­esot.

Skaid­ro nu­me­ro­lo­ģe:

«Šī ne­būt nav vi­ņam vis­lab­vē­lī­gā­kā, pie­mē­ro­tā­kā valsts, un es do­mā­ju, ka Lat­vi­jas sa­bied­rī­ba vi­ņu pie­ņem lie­lā­ko­ties tā­pēc, ka itā­lis. Lat­vi­jā mē­dzam glo­ri­fi­cēt cil­vē­kus «no ār­pu­ses», lab­prāt vi­ņus ie­vel­kam sa­vā vi­dē un uz­ti­ca­mies. Viņš pa­rā­dās vi­sur – lai kāds bū­tu pa­sā­kums, Ro­ber­to tur ir.

In­te­re­san­ti, ka Itā­li­ja vi­ņam ne­pie­stāv vis­pār, re­dzu, ka Ro­ber­to Me­lo­ni nav ti­pis­ka itā­ļa nu­me­ro­lo­ģis­kā mat­ri­ca. Itā­ļiem pie­mīt pa­vi­sam ci­tas ener­ģi­jas. Es teik­tu, ka no Vi­dus­jū­ras re­ģi­ona val­stīm vi­ņam pie­mē­ro­tā­kā ir Grie­ķi­ja – to var uz­ska­tīt par Ro­ber­to kar­mis­ko val­sti. Viņš ir se­na dvē­se­le, ie­spē­jams, tā­pēc Lat­vi­ja vi­ņam šķiet pie­vil­cī­ga sa­vas in­te­lek­tu­ālās auras dēļ. Dzī­ves lī­ni­ja rā­da, ka ag­rā bēr­nī­bā vi­ņa dzī­ve nav bi­ju­si ro­žai­na, var­būt tā­pēc ra­dās vēl­me aiz­mukt. Bet jeb­ku­rā ci­tā val­stī, ku­rā no­nāk, cil­vēks ar tā­du mat­ri­cu au­to­mā­tis­ki kļūst par tās valsts pat­ri­otu. Un viņš pa­tie­si ir liels pat­ri­ots, lai cik ne­il­gu lai­ku arī dzī­vo­tu ār­pus Itā­li­jas. Ro­ber­to spēj jus­ties kat­rā val­stī kā ģi­me­nē, kā dzim­te­nē.

Es teik­tu, ka Ro­ber­to slēp­jas di­vi da­žā­di cil­vē­ki. Pirm­kārt, viņš ir ļo­ti ra­došs cil­vēks un labs ak­tie­ris. Otr­kārt, Ro­ber­to ir ļo­ti lo­ģisks cil­vēks, ga­lī­gi nav klauns, iz­klai­dē­tājs, kaut gan tā­du vai līdz­īgu tē­lu viņš de­mon­strē. Vi­ņa mi­si­ja va­rē­tu būt pa­vi­sam ci­ta, ne­kā mēs šo per­so­nu paš­laik uz­tve­ram. Ko viņš grib sa­sniegt, ie­gūt? Kas slēp­jas zem tā vi­sa? In­te­re­san­ti, ka cil­vēks ar šā­du nu­me­ro­lo­ģis­ko mat­ri­cu bū­tu pie­mē­rots arī dar­bam da­žā­dās dro­šī­bas struk­tū­rās.»

Horoskopi

Zaļās koka čūskas gads būs pilns ar pārmaiņām un pārsteigumiem, kas ietekmēs mūsu dzīvi. Pēc astrologu un tarologu domām, mūs sagaida personīgās pārvērtības, un tiem, kas nebaidās pamest komforta zonu, liktenis var sagādāt negaidītas dāvanas.

Svarīgākais