ASTROLOĢIJA: Skor­pi­ona sek­sa­pīls un per­so­nī­bas spēks

© publicitātes

Ak­tri­ses pro­fe­si­ja bi­ja Krie­vi­jas iz­ci­lās zvaig­znes Lud­mi­las Gur­čen­ko dzī­ves jē­ga, un tai māk­sli­nie­ce at­de­va daudz no se­vis. Kaut arī ak­tri­sei bi­ja piec­as lau­lī­bas, pir­ma­jā vie­tā to­mēr bi­ja darbs.

Pa­nā­ku­mu viļ­ņos

Jau pirm­ā lo­ma ki­no Lud­mi­lu Gur­čen­ko pa­da­ra ļo­ti po­pu­lā­ru to­rei­zē­jā Pa­dom­ju Sa­vie­nī­bā. 1956. ga­dā vi­ņa, vēl bū­da­ma ak­tier­māk­slas fa­kul­tā­tes stu­den­te, no­spē­lē El­da­ra Rja­za­no­va ko­mē­di­jā «Kar­ne­vā­la nakts» klu­ba dar­bi­nie­ci Ļe­noč­ku Kri­lo­vu. Vien­kār­šā mei­te­ne, kas par go­du Jaun­ga­da nak­tij no­dzied dzies­mi­ņu «Piec­as mi­nū­tes», vie­nā mir­klī ie­ka­ro dau­dzu ska­tī­tā­ju sir­dis, un īpa­ši par vi­ņu fa­no tie­ši jau­nat­ne.

Seš­des­mi­ta­jos ga­dos ak­tri­se daudz fil­mē­jas, no­de­mons­trē­jot sa­vas daudz­pu­sī­gās spē­jas. Pēc «Kar­ne­vā­la nakts» se­ko mu­zi­kā­lā ko­mē­di­ja «Mei­te­ne ar ģi­tā­ru». Pēc tam Lud­mi­la Gur­čen­ko pie­da­lās vis­da­žā­dā­ko žan­ru fil­mās, to­mēr seš­des­mi­to ga­du bei­gās un sep­tiņ­des­mi­to ga­du sā­ku­mā vi­ņa nav īpa­ši spil­gti pa­ma­nā­ma. Tā tur­pi­nās līdz 1974. ga­dam, kad ak­tri­se sa­ņem Krie­vi­jas Valsts prē­mi­ju.

To­laik Lud­mi­lu Gur­čen­ko pār­sva­rā var re­dzēt vai nu mu­zi­kā­la­jās ko­mē­di­jās, vai fil­mās – ope­re­tēs. Vi­ņa pat at­sa­kās fil­mē­ties pie Ņi­ki­tas Mi­hal­ko­va ki­no­len­tē «Ne­pa­beigts skaņ­darbs me­hā­nis­ka­jām kla­vie­rēm», lai va­rē­tu no­spē­lēt mam­mas lo­mu mu­zi­kā­la­jā fil­mā «Mam­ma». Šī fil­mē­ša­nās ir ne ti­kai jauns vi­ņas ra­do­šais pa­nā­kums, bet arī sā­pīgs pār­bau­dī­jums. Uz­ņem­ša­nas lau­ku­mā klauns Oļegs Po­povs ak­tri­sei ne­jau­ši sa­lauž kā­ju, un tas draud ar in­va­li­di­tā­ti. Ta­ču māk­sli­nie­cei pa­līdz ie­priek­šē­jos ga­dos ie­gū­tais fi­zis­kais rū­dī­jums un spe­ci­āli vin­gri­nā­ju­mi.

Līdz­te­kus mu­zi­kā­la­jām ko­mē­di­jām no­tiek arī tele­vī­zi­jas be­ne­fi­ces un tiek vei­do­tas mu­zi­kā­las prog­ram­mas («Ka­ra ga­du dzies­mas» ar vi­ņas pa­šas vei­do­to kom­po­zī­ci­ju). Gur­čen­ko ir spil­gta un ne­at­kār­to­ja­ma, bet tam ir arī ot­ra me­da­ļas pus­e – ar lai­ku iz­vei­do­jas ste­reo­tips, ka vi­ņa ir ti­kai vie­na am­plu­ā ak­tri­se.

Iz­rau­ties no vie­nas lo­mas rām­jiem

Lud­mi­la Gur­čen­ko pū­las iz­rau­ties no uz­tiep­to ste­reo­ti­pu rām­jiem un vē­las spē­lēt tie­ši dra­ma­tis­kas lo­mas. Gan Ri­ta me­lo­drā­mā «Me­hā­ni­ķa Gav­ri­lo­va mī­ļo­tā sie­vie­te» (1982), gan ofi­ci­an­te Ve­ra Ņe­fe­do­va El­da­ra Rja­za­no­va li­ris­ka­jā ko­mē­di­jā «Sta­ci­ja di­viem» (1983) ir vē­rā ņe­ma­mi pa­nā­ku­mi. Žur­nā­la «Pa­dom­ju ek­rāns» ap­tau­jā Lud­mi­lu Gur­čen­ko no­sauc par 1983. ga­da la­bā­ko ak­tri­si. Vi­ņa ne­at­sa­kās fil­mē­ties arī ne­lie­lās, bet ak­tie­ris­ki in­te­re­san­tās lo­mās, pie­mē­ram, «Li­do­ju­mos sap­nī un īs­te­nī­bā» vai «Si­bi­ri­ādē», kur ek­scen­tri­ka un smel­dzīgs li­risms ļauj ak­tri­sei būt īpa­ši pār­lie­ci­no­šai. Sa­vu­kārt Ni­ka fil­mā «Div­des­mit die­nas bez ka­ra» un Ta­mā­ra Va­siļ­jev­na «Piec­os va­ka­ros» ir lo­mas, ku­rās Lud­mi­la Gur­čen­ko rā­da paš­aiz­lie­dzī­gu, ne­lai­mī­gu un vien­lai­kus arī lai­mī­gu sie­vie­šu lik­te­ņus un pa­da­ra šīs fil­mas sir­dij tu­vas dau­dziem ska­tī­tā­jiem.

Jau pēc pirm­ās fil­mas «Kar­ne­vā­la nakts» par vi­ņu tiek ru­nāts da­žā­di – arī tas, ka Lud­mi­la Gur­čen­ko ir vi­du­vē­ja ak­tri­se, vi­ņas pa­nā­ku­mi ša­jā ko­mē­di­jā ir ne­jau­ši, tā­pēc arī ne­viens no no­piet­niem re­ži­so­riem ne­ai­ci­na vi­ņu fil­mē­ties. Laiks jau ir pie­rā­dī­jis, kam iz­rā­dī­jās tais­nī­ba.

Starp ci­tu, arī par Lud­mi­las Gur­čen­ko iz­ci­lo iz­ska­tu tau­tā kle­jo­ja le­ģen­das, ka vi­ņa as­to­ņas stun­das die­nā spor­to, lai sa­gla­bā­tu fi­gū­ras smal­ku­mu un ne­at­kār­to­ja­mo vieg­lu­mu. To­mēr tā ir ti­kai le­ģen­da: jau sko­lā vi­ņas 166 cm pro­por­ci­onā­li bi­ja 53,5 kg sva­ra, kas gan­drīz ne­mai­nī­gi sa­gla­bā­jas vi­su ak­tri­ses dzī­vi, jo vi­ņa bur­tis­ki de­dzi­nā­ja se­vi māk­slā. Tā­pēc ar sva­ru vi­ņai ne­kad ne­bi­ja pro­blē­mu, un rī­ta vin­gro­ša­nas vie­tā ak­tri­se lab­prāt vēl kā­du stun­di­ņu pa­gu­lē­ja. Šķiet, Lud­mi­las Gur­čen­ko mū­žī­gās jau­nī­bas no­slē­pu­ma at­slē­ga ir vi­ņas ne­rim­sto­šā ener­ģi­ja un bran­dis­kā ide­ja: «Vi­su vai ne­ko!» Var­būt tie­ši tā­pēc vi­ņa sa­vā dzī­vē tik daudz pa­spē­ju­si iz­da­rīt. Bet ne­no­lie­dzams ir arī fakts, ka mū­ža ot­ra­jā pus­ē vi­ņa tā aiz­rau­jas ar plas­tis­ka­jām ope­rā­ci­jām, ka pat ra­da drau­dus sa­vai ve­se­lī­bai.

Pirms trim ga­diem tie­ši Va­len­tīn­die­nā ak­tri­se ne­tā­lu no sa­vām mā­jām krīt un sa­lauž gū­žas kau­lu. Sā­kot­nē­jās prog­no­zes ne­ie­prie­ci­na – vi­ņas ve­cu­mā kau­li to­mēr sa­aug ļo­ti lē­ni. To­mēr jau drīz vien stā­vok­lis bū­tis­ki uz­la­bo­jas, un Starp­tau­tis­kās Sie­vie­šu die­nas priekš­va­ka­rā ak­tri­si iz­rak­sta no slim­nī­cas. Diem­žēl mar­ta bei­gās ak­tri­sei kļūst slik­ti un vi­ņa aiziet tai sau­lē.

Lud­mi­las Gur­čen­ko vī­rie­ši

Dau­dzi no tiem, kam iz­de­vies past­rā­dāt ko­pā ar Lud­mi­lu Gur­čen­ko, at­zī­mē vi­ņas ne­ti­ca­mās da­rba­spē­jas un ap­mā­tī­bu ar pro­fe­si­ju. Oļegs Ba­si­laš­vi­li pēc fil­mē­ša­nās ar ak­tri­si «Sta­ci­jā di­viem» at­mi­nas: «..caur vi­su dzī­vi «iz­nest» šo tiek­ša­nos pēc jau­nī­bas un pa­likt jaun­ai gan ek­rā­nā, gan dzī­vē – to spē­ju­si ti­kai vi­ņa. Par to, kā­du da­rba­spē­ju mā­cīb­stun­du vi­ņa man dā­vā­ja mū­su kop­dar­ba «Sta­ci­ja di­viem» fil­mē­ša­nas lau­ku­mā, es vi­ņai līdz ka­pam bū­šu pa­tei­cīgs. Tā­du dar­ba­ho­li­ķi, kas ne­ie­redz sliņ­ķus un vi­du­vē­jī­bas, es ie­priekš ne­kad ne­bi­ju sa­ti­cis.» Daž­kārt dzir­dēts, ka re­ži­so­riem ar ak­tri­si Gur­čen­ko ir grū­ti strā­dāt un tā­pēc vi­ņi vai­rāk par vie­nu rei­zi ne­ai­ci­na ak­tri­si fil­mē­ties. Brā­ļi Mi­hal­ko­vi – An­drons un Ņi­ki­ta, kā arī El­dars Rja­za­novs Lud­mi­lu Gur­čen­ko fil­mē­ju­ši vi­sai bie­ži, tur­klāt Ņi­ki­ta Mi­hal­kovs ir arī kļu­vis par tu­vu ģi­me­nes drau­gu.

De­viņ­des­mi­ta­jos – pār­bū­ves – ga­dos ak­tri­se fil­mē­jas daudz re­tāk. Ir maz la­ba dra­ma­tur­ģis­kā ma­te­ri­āla, un Gur­čen­ko kļūst ļo­ti iz­vē­lī­ga. Starp ci­tu, vi­sin­te­re­san­tāk Lud­mi­la Gur­čen­ko vien­mēr at­klā­ju­sies tie­ši du­etos.

Krie­vu Mar­lē­na Dīt­ri­ha, Ļu­bo­va Or­lo­va... Tā ir dē­vē­ju­ši Lud­mi­lu Gur­čen­ko. Bet pa­ti ak­tri­se pret šiem sa­lī­dzi­nā­ju­miem iz­tu­ras vi­sai re­zer­vē­ti.

Cil­vēks un drā­ma

«Cil­vēks bez drā­mas – vai tas ir cil­vēks?!» kā­dā rei­zē re­to­ris­ki jau­tā māk­sli­nie­ce. Un vi­ņas per­so­nī­ga­jā dzī­vē ir bi­jis daudz drā­mu un vil­ša­nos: Gur­čen­ko ir pre­cē­ju­sies piec­as rei­zes. Par pir­mo vi­ņas vī­ru kļūst cil­vēks ar sa­rež­ģī­tu rak­stu­ru, skais­tu­lis Bo­riss An­dro­ni­kaš­vi­li, sce­nā­rists un vēs­tur­nieks, re­pre­sē­ta rakst­nie­ka dēls un sla­ve­no gru­zī­nu re­ži­so­ru Šen­ge­li­ju brā­lēns. Pēc trim ga­diem šī stu­den­tu lau­lī­ba iz­jūk. Gur­čen­ko pa­liek vie­na. Ša­jā lau­lī­bā pa­sau­lē nāk mei­ta Ma­ri­ja, ku­ra kļūst par med­mā­su un ar ki­no, at­šķi­rī­bā no ve­cā­kiem, vi­ņai nav ne­kā­das sais­tī­bas. Arī ar sa­vu ot­ro vī­ru Lud­mi­la Gur­čen­ko jau sen kā šķī­ru­sies un par šo sa­vas dzī­ves pe­ri­odu ne­kad nav vē­lē­ju­sies ru­nāt. Tas ir le­ģen­dā­rais Jo­sifs Kob­zons. Ak­tri­se sa­vās at­mi­ņās rak­stī­ju­si: «Ta­gad pret vi­ņu iz­jū­tu vien dzi­ļu iro­ni­ju.» Ar sa­vu pē­dē­jo vī­ru Ser­ge­ju Se­ņi­nu Lud­mi­la Gur­čen­ko ie­pa­zīs­tas fil­mas «Sek­sa pa­sa­ka» (pēc B. Na­bo­ko­va mo­tī­viem) uz­ņem­ša­nas lau­ku­mā, kur viņš bi­ja pro­du­cents. Pēc tam vi­ņi at­kal sa­ti­kās fil­mas «Mī­les­tī­ba» uz­ņem­ša­nas lau­ku­mā un no­lē­ma vairs ne­šķir­ties. Viņš kļu­va arī par sa­vas sie­vas pro­du­cen­tu.

Mā­te un mei­ta

At­tie­cī­bas ar mei­tu Ma­ri­ju Ko­ro­ļo­vu ne­vei­do­jas: ak­tri­se Gur­čen­ko dzī­vo sa­vu dzī­vi, bet vi­ņas mei­ta sa­vē­jo. Par Lud­mi­las Gur­čen­ko vis­lie­lā­ko per­so­nī­go tra­ģē­di­ju kļūst vi­ņas seš­pa­dsmit ga­dus ve­cā maz­dē­la Mar­ka nā­ve no nar­ko­ti­ku pār­do­zē­ša­nas. Jo di­žā­ka kļūst ak­tri­se, jo dzi­ļāks vei­do­jas bez­di­be­nis starp vi­ņu un tiem, kas va­rē­ja būt vi­ņas ģi­me­ne – mei­ta, maz­dēls un maz­mei­ta. Tie­sas pro­cess starp mei­tu un mā­ti par Gur­čen­ko mam­mas vien­is­ta­bas dzī­vok­li ir pē­dē­jais punkts, kas iz­jauc at­tie­cī­bas starp tu­viem cil­vē­kiem. Pro­tams, ak­tri­ses at­tie­cī­bas ar tu­vi­nie­kiem ir vi­ņas per­so­nī­gā da­rī­ša­na, to­mēr zi­no­ši ļau­dis pa­ma­nīs mā­tes un mei­tas psiho­ti­pu ab­so­lū­tu ne­sa­de­rī­bu.

Pub­li­kā­ci­jā iz­man­to­ta in­for­mā­ci­ja no: http://www.globa.ru/ne-stalo-ljudmily-gurchenko, http://www.gurchenko.ru, www.kinozal.tv

*

Lud­mi­las Gur­čen­ko CV

Dzi­mu­si: 1935. ga­da 12. no­vem­brī Har­ko­vā

Mi­ru­si: 2011. ga­da 30. mar­tā 75 ga­du ve­cu­mā Mas­ka­vā

Kar­je­ra:ak­tri­se, kom­po­nis­te, re­ži­so­re, sce­nā­ris­te

Žanrs:drā­ma, ko­mē­di­ja, me­lo­drā­ma

Lau­lī­bas: Bo­riss An­dro­ni­kaš­vi­li (šķir­ša­nās, viens bērns), Jo­sifs Kob­zons (šķir­ti), Alek­sandrs Fa­de­jevs (šķir­ti), Kon­stan­tīns Ku­pe­veiss (šķir­ti), Ser­gejs Se­ņins

 

As­tro­lo­ģis­kā ana­lī­ze

Lud­mi­las Gur­čen­ko as­tro­lo­ģis­kās kom­bi­nā­ci­jas

 

«Lud­mi­las Gur­čen­ko ho­ro­sko­pā Ve­ne­ra at­ro­das Sva­ru zī­mē sa­vie­no­ju­mā ar Se­lē­nu (tā dē­vē­to Bal­to Mē­ne­si jeb eņ­ģe­li sar­gā­tā­ju), sa­vu­kārt Marss at­ro­dams ek­sal­tā­ci­jā Me­žā­ža zī­mē sa­vie­no­ju­mā ar Aus­to­šo Mē­ness mez­glu.Šāds pla­nē­tu stā­vok­lis rak­stu­ro mērķ­tie­cī­gu, spē­cī­gu, ne­žē­lī­gu un vien­lai­kus ļo­ti sie­viš­ķī­gu per­so­nī­bu. Šarms un ele­gan­ce, ie­dzim­tais ar­tis­tis­kums ir šīs stip­rās sie­vie­tes ar sa­rež­ģī­to rak­stu­ru, kas sa­ka, ko do­mā, tie­ši acīs, at­šķi­rī­bas zī­mes un at­klāj Lud­mi­las Mar­kov­nas skor­pi­onis­ko bū­tī­bu,» ho­ro­sko­pa ana­lī­zē vēs­ta pa­zīs­ta­mais Krie­vi­jas as­tro­logs Pā­vels Glo­ba.

* Sau­le, kas at­ro­das ze­nī­tā Skor­pi­ona zī­mē ak­tri­ses dzim­ša­nas brī­dī, ap­vel­tī­ju­si šo per­so­nī­bu ar tiek­ša­nos sa­sniegt pro­fe­si­onā­lis­ma vir­sot­nes un ie­gūt sev at­bil­sto­šu stā­vok­li sa­bied­rī­bā, rak­stu­ro ne­pie­cie­ša­mī­bu būt at­zī­tai, ap­bal­vo­tai un tri­um­fēt pār ci­tiem. Lud­mi­las Gur­čen­ko as­tro­lo­ģis­ko kar­ti va­rē­tu rak­stu­rot kā uz­va­rē­tā­jas ho­ro­sko­pu (Ju­pi­ters at­ro­das Strēl­nie­ka zī­mē X mā­jā. Tur­klāt as­cen­den­ta at­ra­ša­nās Me­žā­ža zī­mē no­rā­da, ka šā­da per­so­nī­ba mērķ­tie­cī­gi vir­zās uz re­zul­tā­ta sa­snieg­ša­nu, sa­vu­kārt MC Skor­pi­ona zī­mē at­tīs­ta cī­nī­tā­jas rak­stu­ru. Tāds cil­vēks ir ga­tavs pār­va­rēt jeb­ku­ras grū­tī­bas).

* Lie­lā­ko­ties pla­nē­tas ak­tri­ses ho­ro­sko­pā at­ro­das virs ho­ri­zon­ta un arī no­rā­da uz per­so­nī­bas sa­bied­ris­ko rak­stu­ru un vēt­rai­nās ak­tie­ris­kās dzī­ves ne­pa­stā­vī­bu. Pa­ra­lē­li Sau­lei un Ju­pi­te­ram virs ho­ri­zon­ta at­ro­das arī Mer­kurs IX mā­jā, Ve­ne­ra, Nep­tūns, Se­lē­na VI­II mā­jā. Starp ci­tu, Mel­nā Mē­ness at­ra­ša­nās ak­tri­ses ho­ro­sko­pa VI­II mā­jā kon­krē­tā lai­kā sa­sais­tās ar ļo­ti kon­krē­tu dzī­ves si­tu­āci­ju – vi­ņai bi­ja jā­spē­lē velns sie­vie­tes iz­ska­tā fil­mā «Sek­sa pa­sa­ka». Tās uz­ņem­ša­nas lai­kā 1991. ga­dā Mel­nais Mē­ness jeb Li­li­ta (dē­mons kār­di­nā­tājs) vir­zī­jās pa ak­tri­ses ho­ro­sko­pa as­cen­den­tu – tā­pēc arī vi­ņa kļu­va par Vel­nu Sie­vie­ti.

* Arī jeb­ku­ram spē­cī­gam ho­ro­sko­pam ir sa­vas vā­jās vie­tas: kat­ram ir savs Ahil­le­ja pa­pē­dis, un Lud­mi­lai Mar­kov­nai šā­da pla­nē­ta iz­rā­dī­ju­sies Sa­turns, kas vi­ņas ho­ro­sko­pā at­ro­das Ziv­ju zī­mē II mā­jā. Šāds Sa­tur­na iz­vie­to­jums prak­tis­ki no­lemj per­so­nī­bu vien­tu­lī­bai, bai­lēm no na­ba­dzī­bas un sma­gam ne­rim­sto­šam dar­bam. Jo il­gāk ak­tri­se dzī­vo, jo asāk vi­ņa iz­jūt sa­vu vien­tu­lī­bu, it īpa­ši, kad no vi­ņas dzī­ves aiziet tu­vie vī­rie­ši: Alek­sandrs Ab­du­lovs, An­drejs Mi­ro­novs, Ju­rijs Ņi­ku­ļins, Oļegs Jan­kov­skis un ci­ti, kas reiz bi­ja vi­ņai dār­gi un pa­tie­si drau­gi.

Horoskopi

Mēs visi vēlamies būt laimīgi un vēlams arī vismaz situēti, ja ne, godīgi atzīstot, bagāti. Tik bagāti, lai nauda dotu brīvību un iespējas. Piepildīt sapņus un realizēt ieceres. Lai dotu iespēju ceļot un izvēlēties lietas pēc to vērtības, nevis cenas.