Aplūko, kā izskatīsies jaunais tilts pār Daugavu

©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN
©Dmitrijs Suļžics/MN

Pie promenādes Ģenerāļa Radziņa krastmalā, būvniecības firma "BeReRix" un par dzelzceļa projekta "Rail Baltica" īstenošanu Latvijā atbildīgā SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" informē par jaunā "Rail Baltica" tilta būvniecības darbu plānu, izbūves metodi un parametriem. Pirmās kārtas būvdarbi paredz divu balstu izbūvi Daugavas labajā krastā - gala balstu Maskavas ielā un starpbalstu Ģenerāļa Radziņa krastmalā starp brauktuvēm, kā arī pirmā balsta būvniecību Daugavā, papildinot, ka pirmās kārtas būvdarbi ir jāpaveic nepilnu divu gadu laikā. Tāpat EDzL pārstāvji norādīja, ka pirmā tilta izbūves kārta paredz arī aptuveni 140 metrus garas laiduma konstrukcijas izbūvi.