Drīzumā būs gatava t/c "Alfa" jaunajā piebūvē

©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency
©Ģirts Ozoliņš/F64 Photo Agency

Tirdzniecības parka "Alfa" jaunbūvi un jauno logotipu plānots atklāt šogad 5.septembrī, ceturtdien žurnālistiem pavēstīja tirdzniecības parka vadītāja Liene Apine. Viņa norādīja, ka "Alfas" jaunā zīmola izveidei sadarbojās ar Apvienotās Karalistes zīmola dizaina uzņēmumu "Air Design". "Mēs gribam atšķirties no citiem tirdzniecības veikaliem, tāpēc zīmolu pārveidojām mūsdienīgu un košu. Krāsainie un aktīvie foni raksturos "Alfas" jauno veidolu un liecinās, ka tas vairs nav tikai modes lielveikals, bet arī izklaides un atpūtas centrs," teica Apine. Viņa piebilda, ka līdz ar jaunbūves atklāšanu veikals plānos nākamos attīstības darbus. Savukārt tirdzniecības parka "Alfa" pārvaldītāja SIA "Linstow Center Management" valdes loceklis Mārcis Budļevskis atklāja, ka turpmāk "Alfā" būs arī tādi nomnieki kā "MyFitness", "Massimo Duti", "Stradivarius", "Vairāk saules", "Lido", "Čili pica", "Oysho", "House", "Cropp", "Moskito", "Zara Home", "Tom Tailor", "Nike", "Timberland", "Vans", "Sizeer", "4F", "Intimissimi" un citi. Tāpat būs pieejama atpūtas istaba vecākiem.