Kā izskatās atjaunotais Vidzemes šosejas posms pie "Sēnītes"

© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
© VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa
©VAS Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa

Šodien amatpersonu, būvnieku un pašvaldību pārstāvju klātbūtnē tika svinīgi atklāts pēdējo divu gadu lielākais būvdarbu objekts uz valsts autoceļiem – Vidzemes šosejas posms no Garkalnes līdz Sēnītei (25,5.-39,4. km). Būvdarbi tika sākti 2019. gada pavasarī un tos veica piegādātāju apvienība Binders un ACB par līgumcenu 46,58 miljoni eiro (ar PVN), ko finansēja no valsts budžeta un ES Kohēzijas fonda. Segas pārbūvi projektēja SIA Polyroad.