Atklājot Rīgas modes nedēļu, šodien Spicē pozitīvā atmosfērā tika prezentēta īpašo t-kreklu kolekcija jauno mākslinieku atbalstam. Ekskluzīvā dizaina kolekciju "RIGA FASHION WEEK Limited Edition T-shirt", kas veidota sadarbībā ar Latvijas strauji augošo jaunuzņēmumu Printify un atpazīstamiem modes māksliniekiem, novērtēja gan aicinātie viesi, gan mediji un t/c Spice apmeklētāji. Ekskluzīvos t-kreklu dizainus veidoja Latvijā jau pazīstami modes mākslinieki, un tos ierobežotā daudzumā būs iespēja iegādāties līdz Rīgas modes nedēļas beigām. Ienākumi par iegādātajiem T-krekliem tiks novirzīti, lai palīdzētu finansēt Latvijas Mākslas akadēmijas studentu un jauno dizaineru kolekciju izveidošanu. "Printify tic jaunajiem talantiem, un mūsu mērķis ir palīdzēt talantīgām, radošām un ambiciozām personībām izpausties. Mēs ticam, ka šie līdzekļi, kas tiks saziedoti ar t-kreklu palīdzību, būs tikai sākums jauno dizaineru veiksmes stāstam un sapņu piepildījumam. Viņi, tāpat kā mēs, ir sava veiksmes stāsta pašā sākumā," ekskluzīvās kolekcijas prezentācijas pasākumā uzsvēra iniciatīvas atbalstītāju, Latvijas strauji augošā jaunuzņēmuma Printify pārstāve Elīna Stafecka. Arī idejas autore, Rīgas modes nedēļas organizatora Baltijas modes federācijas prezidente Jeļena Strahova pasākumā veltīja iedvesmas vārdus jaunajai modes dizaineru paaudzei un pateicās akcijas dalībniekiem. Idejai atsaucās un kreklu dizainus jauno talantu atbalstam veidoja atpazīstami modes mākslinieki - Dace Krieviņa-Bahmane (zīmols Dace Bahmann), Anna Ledskalniņa (zīmols Anna Led), Jūlija Malahova (zīmols MCouture), Agnese Narņicka (zīmols One Wolf), Marina Dorošenko (zīmols ArtJam). Pasākumu ieskandināja un t-kreklus palīdzēja izrādīt arī populāri Latvijas mūziķi - Dagamba, Markus Riva, Triana Park, Dvines, Aminata Savadogo. RIGA FASHION WEEK norisināsies no 29. oktobra līdz 2. novembrim.