Komentāri / Konkurss pret Latviju?
 

24 komentāri

rre_marx
ja latvieši piedāvās kādu mazliet uzlabotu padomju vilcienu prototipu, tad viennozīmīgi es savu balsi dodu par labu rietumu kompānijām, jo šeit neiet runa par naudu kā tādu, bet gan braucēju komfortu, kura padomju transportā nekad nav bijis.
ja te taps jauni, moderni, komfortabli, taupīgi braucamie, tad viennozīmi jādod zaļā gaisam mūsējiem, lai arī projektā ieguldītā nauda paliek te!
11.augusts 2010, 6:48 Atbildēt
CCilvis
Nu es uk dabuju pabraukt ar sabiedrisko transportu un neteiktu ka viniem tas transports ir labaka kartiba, autobusi grab, ciikst utt . Vilcieni nav komfortablaaki vienigi ir patikami ka ir lielaki logi, musu jaunajos vagonos eertak ka uk vilcienos un tie kas uk lai beidz liegties, ne vienmer kur vini ir tur ir labak :D Neesu braucis ar vacijas vilcieniem bet domaju ka tur taadi pasi modeli vien braukajas taaka, man skiet ka RVR varetu uzbuuvet kvalitatiivakus un komfortablakus vilcienus neka arzemes esosie uznemumi :)
11.augusts 2010, 12:13 Atbildēt
FFēlis
Met pie malas lielmanību,kura jau ir daudz skādējusi Latvijai.Nekāda vaina nebūtu arī uzlabotiem padomju vilcieniem,jo par braukšanu dārgā vilcienā būs arī dārgi jāmaksā .Vai esi ar mieru,vai arī tas Tevi neinteresē,jo ar sabiedrisko transportu nebrauc un gribēji tāpat vien pamuldēt?
11.augusts 2010, 19:12 Atbildēt
ddombrovskis
man liek sūkāt un es sūkāšu!!!
11.augusts 2010, 7:28 Atbildēt
vvid
svariigaakais ir tacju ir "ieeljosjanas" lielums izleemeejiem, kaa ar autobusiem, viss paareejais mazsvariigi
11.augusts 2010, 7:40 Atbildēt
PPR
Latvija ir maza, un izskatās, ka ir informācijas noplūde no konkursa komisijas par to , ka ir zināmi iespējamie konkursa uzvarētāji, kas nav mūsējie, un līdz ar to parādās šāda veida raksts, lai ar sabiedrības viedokļa palīdzību , piespiestu mainīt iespējamo lēmumu.
11.augusts 2010, 7:45 Atbildēt
VVolodja
Tas mūsu vilciens varētu kaut lidot, vinnēs vienalga ārzemnieki! Jo ko tad eiropai vajag? Tīru zemes pleķi, kur ir iznīdēti iedzimtie. Ar dustu būtu provējuši!
11.augusts 2010, 7:56 Atbildēt
AA TAK
Man divas kreisās rokas un abas aug no pakaļas zato es vietējais!
11.augusts 2010, 8:13 Atbildēt
JJanis
Sakiet ludzu! Mes te Latvija esam stulbi vai kas!? Kapec mes nevaram apsaluti visu pasi razot??? Tad visiem butu darbs un pelna!
11.augusts 2010, 8:23 Atbildēt
PPārcēlājs
No kurienes ņems speciālistus un kvalificētus strādniekus-vissi jau sen nodzērušies un mājo zem zemes. Ne virpotāju, ne frēzētāju, ne metinātāju.
11.augusts 2010, 8:31 Atbildēt
NNiknais
Tur nekādu šaubu nevar būt, pasūtījums ir jādod pašu Latvijas uzņēmumam!!! Pietiek līst ārzemnieku priekšā uz vēdera par kukuļiem!
11.augusts 2010, 8:34 Atbildēt
aasa
Cik dzirdēju, tad run ir par RVR spējām to fiziski realizēt. Pastāv bažas,ka visu ievedīs no Francijas, bet RVR tikai uzliks birku.
11.augusts 2010, 8:41 Atbildēt
ppar
tie arzemju vagoni nemaz neder mums, jo tad jau visi peroni japarbuve,
11.augusts 2010, 8:49 Atbildēt
VViedoklis
Vai RVR neliekas, ka pasūtīt šādu rakstu pirms iepirkuma komisija ir pieņēmusi lēmumu ir nekorekti?
11.augusts 2010, 8:49 Atbildēt
оокупант
Не представляю что бы во Франции или Англии проводили конкурс по закупке и эксплуатации на 30 лет железнодорожного подвижного состава и победила компания из Латвии... Одно дело проводить конкурс, и другое дело ОПРЕДЕЛИТЬ ПОБЕДИТЕЛЯ ОДНОВРЕМЕННО ЗАЩИЩАЯ СВОЙ РЫНОК И СВОИХ ПРОИЗВОДИТЕЛЕЙ... Уверен победят иностранцы. У нас же демократия... P.S. В этой стране спасают БАНКИ а не людей...
11.augusts 2010, 8:54 Atbildēt
aalias
Lielās Es valstis nekautrējoties slēpti lobē savus ražotājus, Latvijas valdība lien ES un SVF pa.... bez ziepēm, pie tam smagi graujot savu valsti. Šādos konkursos ir viennozīmīgi jābūt nacionālajam pasūtījumam!
11.augusts 2010, 9:11 Atbildēt
ššamais
Nu dārgie - RVR vairs nav spējigs saražot jaunu vilcienu. Ja tas būtu noticis paris gadus atpakaļ, kad rūpnīcā bija 500 cilvēki, tad es neko nesaku. Sobrīd tur ir mazāk par 50. Lai ražotu vilcienu ar 17 000 detaļām, 50 darbinieki nepietiek. Solījums, ka nu tik mēs dosim vaļā, ir naivi, jo atjaunot tādu ražošanu ir gandrīz neiespējami un ļoti dārgi. Esmu pārliecināts, ka šeit iet runa par 10% no cenas, kas paliks RVR akcionāru rokās un kuri to naudu iebūvēs dārgās villās...Tas arī būs viss un mēs turpināsim 30 braukt dārgos un nerentablos vilcienos. Labāk lai uzvar labas cenas pārbaudīti vilcieni, kurus mēs varam izmantot nākamos 30 gadus. Visi šūmējas par ražošanu - kāpēc tad mēs vieglos automobiļus neražojam - tur ir daudz lielāki miljoni...tas pats ir ar vilcieniem. Lai kaut ko ražotu, ir jābūt bāzei. Mums tādas diemžēl nav.
11.augusts 2010, 9:15 Atbildēt
ees
Vai tik Bombardieris negrib nogrūst Latvijā jau sabūvētos vilcienus? Un nekāda sakara te nav ar RVR ražotni un jaunām darba vietām.
11.augusts 2010, 9:16 Atbildēt
RRaimis
Man nekas nav pret ja 10% procentus nopelnītu RVR. Ja tik vien tās bēdas.
Bet naudu dod ES un tāpat vien to nodot privātuzņēmumam, kaut arī tas it kā ir Latvijas, nevar.
Ļoti ceru, ka RVR spēs ne tikai piepludināt publisko telpu ar bļāvieniem "zeme deg", bet arī šaja konkursā reāli pierādīt savu spēju ražot konkurētspējīgus vilcienus par saprātīgu cenu.
Ļoti ceru ka tas nav tikai "sapņu pils" piedāvājums.

P.s. Peļņa kādam būs vienalga un kādas villas arī tiks celtas vai pirktas.
11.augusts 2010, 9:40 Atbildēt
aalkass
Viennozīmīgi esmu par vilcienu ražošanu Latvijā. Un, lai izvairītos no "karakuģu varianta", līgumā ir jāiekļauj īpaši punkti, kas noteiktu ražošanu tieši Latvijā un noteiktu skaita darbavietu izveidošanu, pievienojot arī nepieciešamo vakanču sarakstu. taču vai mūsējie priekšnieciņi būs spējīgi uz ko tādu?
11.augusts 2010, 10:29 Atbildēt
hhiho
A es nesapratu, kam ir šī vēlme izslēgt? Ir teikts, ka LDDK bažījas par vēlmi izslēgt vienīgo LV pretendentu... Bet no kurienes šīs bažas, vai ir kādi fakti, kas to pamato, kāda kaut vai neoficiāla informācija?
11.augusts 2010, 11:16 Atbildēt
rree
izvēlēteis Latvijas uzņēmumu vajag!
11.augusts 2010, 11:31 Atbildēt