Populārākie alkoholiskie dzērieni Latvijā - "Cēsu Džons" un "Apinītis stiprais"

© F64 Photo Agency

Šī gada trijos mēnešos Latvijas iedzīvotāji no alkoholiskajiem dzērieniem joprojām visvairāk bija iecienījuši alkoholisko kokteili "Cēsu Džons" un alu "Apinītis stiprais", liecina Valsts ieņēmumu dienesta apkopotā informācija

.No alkoholiskajiem dzērieniem pērn patēriņam Latvijā visvairāk tika nodots "Cēsu Džons", otrajā vietā ierindojās dzirkstošais vīns "Bosca", bet trešajā vietā brendijs "Bonoparte". Šiem alkoholiskajiem dzērieniem sekoja kokteilis "Cēsu 14%", vīns "Kagor" un dzirkstošais vīns "Rīgas šampanietis".

Savukārt populārākā alus šķirnes joprojām ir AS "Aldaris" ražotais "Apinītis stiprais". Tam seko SIA "Cido grupa" "Līvu Rubenis", AS "Cēsu alus" "Cēsu Light" un "Garais garāks", kā arī "Cido grupas" ''Līvu Pilzenes" un "Lāčplēsis dzintara".

Lielākie komersanti pēc patēriņam nodotā alkoholisko dzērienu, neskaitot alu, apjoma šī gada trijos mēnešos bija AS "Latvijas balzams", SIA "Altia Latvia", AS "Cēsu alus", SIA "Latalko" un SIA "Liviko".

Lielākie komersanti pēc patēriņam Latvijā nodotā alus apjoma bija AS "Cēsu alus", AS "Aldaris", "SIA "Cido grupa", AS "Agrofirma Tērvete".

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.