"Latvijas piens" sāk jauna siera ražošanu

Jaunā Jelgavas piena pārstrādes rūpnīca «Latvijas piens» marta nogalē sākusi jauna zīmola - siera «Pats» - ražošanu.

 Siera cena būšot vidējā kategorijā, savukārt produkts tiek gatavots no 100% piena,  informē uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis.

«Jaunā zīmola «Pats» līnijā patlaban ir ikdienas lietošanai piemērotās Krievijas un Holandes sieru šķirnes. Šī zīmola sieri ir patiešām 100% Latvijas produkts, veidots tikai no tīra piena un nogatavināts 35 dienas. «Pats» ir apliecinājums tam, ka Latvijas zemnieku produkcija ne vienmēr ir tikai dārga un ekskluzīva,» sacīja Freimanis.

Jautāts par jaunā siera cenu, viņš sacīja, ka cenu diapazons atkarībā no veikalu uzcenojuma būs pieci lati par kilogramu.

«Šajā cenu kategorijā ne visi sieri ir 100% piena sieri, tirdzniecībā atrodami arī tādi sieri, kuru sastāvā ir augu tauki. Jaunais siers veikalos būs gan sverams, gan jau safasēts 250 gramu iepakojumos,» sacīja Freimanis, pagaidām atturoties precizēt plānoto ražošanas apjomu un noieta tirgus.

Viņš arī sacīja, ka patlaban veikalos ir nopērkami visi «Latvijas piena» ražotie - galvenokārt augstākās cenu kategorijas jeb premium klases zīmola «Trikāta» - sieri: «Trikantālers ar amoliņu», «Trikantālers ar papriku», «Trikantālers klasiskais» un «Krievijas Premium».

Tāpat Freimanis sacīja, ka kopumā «Latvijas piens» martā no saviem līdzīpašniekiem - apmēram 600 zemniekiem - iepircis 8000 tonnas piena.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais