LDz izveido otro sliežu savienojumu ar Baltkrieviju

13.novembrī uz Latvijas un Baltkrievijas robežas starp Latvijas staciju Indrā un Baltkrievijas Bigosovo tiks pabeigta sliežu uzstādīšana otrajā sliežu ceļā, kas nākotnē ļaus ievērojami palielināt kravu caurvedes spēju starp divām valstīm.

Lai gan otro sliežu ceļu paredzēts nodot ekspluatācijā tikai nākamā gada pavasarī, jo vēl tiks uzstādītas signalizācijas sistēmas, pamatdarbu pabeigšana un pēdējās sliedes ielikšana atbilstoši dzelzceļa tradīcijām notiek īpaši - piedaloties vadītājiem un darba veicējiem. Latvijas un Baltkrievijas dzelzceļu savienošanā ar otru sliežu ceļu piedalīsies arī Baltkrievijas dzelzceļa pārstāvji.

"Šis projekts mums ir ļoti nozīmīgs, jo ļaus ievērojami palielināt kravu caurvedes spēju šajā dzelzceļa koridorā. Tas ļaus piesaistīt pārvadāt vairāk kravu un nodrošināt valstij lielākus ieņēmumus," norāda LDz valdes priekšsēdētājs Uģis Magonis.

Otrā sliežu ceļa izbūve finansēta no LDz, kā arī valsts un ES Kohēzijas fonda līdzekļiem.

Ekonomika

Valsts uzņēmumu “Pasažieru vilciens” (PV vai arī “Vivi”) valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors un “Latvijas dzelzceļš” valdes loceklis Rinalds Pļavnieks apgalvo, ka šiem uzņēmumiem ir pietiekami daudz naudas, materiālo resursu un zināšanu, lai uz vilcieniem cilvēki varētu paļauties vairāk nekā uz pārējiem satiksmes līdzekļiem.

Svarīgākais