Pie Centrālās stacijas taps jauns tirdziņš

Rīgas centrā, iepretim Centrālajai stacijai - pie mikroautobusu gala pieturām -, mēneša laikā uzsāks jauna koncepta tirdziņa "Mildas tirdziņš" būvniecību. Tur tiks sniegti visi priekšnoteikumi Latvijas pārtikas ražotāju tiešai pārstāvniecībai un vietējo pārtikas preču daudzveidībai. Projekta kopējo investīciju summa 3,5 miljoni eiro.

Mērķis ir nodrošināt Rīgas iedzīvotājus ar vienmēr svaigu un augstvērtīgu pārtikas produktu klāstu, savukārt, sadarbības partnerus ar ilgtspējīgu infrastruktūru un tiešo pieeju klientiem.

Par vienu no būtiskākajām "Mildas tirdziņš" priekšrocībām uzskatāma atrašanās vieta Rīgas pilsētas centrā, trīs pilsētas nozīmīgu ielu (Elizabetes, E. Birznieka Upīša un Satekles) krustojumā. Tas ērti sasniedzams izmantojot gan privāto, gan sabiedrisko transportu, kā arī nodrošina būtisku gājēju plūsmu ņemot vērā pilsētas centrālās stacijas un aktīvā darījumu centra tuvumu. "Mēs plānojam, ka katru dienu tirdziņu apmeklēs vairāk par 10 tūkstošiem cilvēku, kuri ikdienā dodas uz vai no darbavietām Rīgas centrā, kā arī pilsētas viesi", prognozē A. Brikšķis.

Mildas tirdziņa arhitektoniskais risinājums paredz piekļuvi teritorijā no visām to iekļaujošajām ielām, savukārt tirdziņa galveno ieeju paredzēts izveidot no Elizabetes ielas puses. Tirdziņš tiek veidots kā vienota apsargāta teritorija, kas naktī tiks slēgta. Tam tiks nodrošināta profesionāla apsaimniekošana, kā arī reklāmas pakalpojumi ar mērķi popularizēt tirgotāju produkciju.

Tirdziņa telpas ir dalītas atsevišķos 15 kvadrātmetru lielos veikaliņos, kuros izvietotas projekta ārējā un iekšējā perimetrā. Ņemot vērā uzņēmēju vēlmi savas produkcijas realizācijai piemērot plašākas telpas, iespējams izvēlēties vairākus veikaliņus. Pavisam tirdziņa teritorijā plānots iekārtot 40 tirdzniecības telpas.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.