Latviešu uzņēmēji piedalās starptautiskā interjera un dizaina izstādē Tokijā

No 6. līdz 8.jūnijam Tokijā Tokyo Big Sight izstāžu kompleksā notiek viena no vadošajām un nozīmīgākajām interjera dizaina izstādēm Āzijas valstīs Interior Lifestyle Tokyo 2012. Minētajā izstādē tiek prezentētas jaunākās interjera dizaina tendences un tajā vienkopus tiekas ražotāji, dizaineri un tirgotāji.

Latvijas dalību ar stendu ,,Latvia’’ organizē LIAA ar Latvijas vēstniecības Japānā atbalstu, izstādē ir pārstāvēti seši zīmoli no Latvijas – ,,Ars Tela’’ (dizaina tekstīlijas), ,,Purpurs’’ (dizaina papīra izstrādājumi), ,,Pinumu pasaule’’ (pītie grozi), ,,Mājas Deko’’ (rokspiedes tehnika un audumu druka), ,,Hugu’’ (ar rokām darināts dizaina lācītis, kurā iespējams ierakstīt paliekošo vēstījumu tuviem cilvēkiem), ,,Munio Candela’’ (sojas vaska aromātiskās sveces).

Tā kā šī gada izstādes temats ir Feel Good (Jūties labi) sauklis, Latvijas nacionālais stends, kurš ir baltā krāsā un atvērts no trīs pusēm, ļoti labi iederas kopīgajā izstādes koncepcijā. Arī zīmoli un produkti, kas ir pārstāvēti Latvijas stendā, ir domāti elegantam un kvalitatīvam dzīves veidam.

Savukārt Latvijas dalībnieki apmeklētāju plūsmu novērtē kā aktīvu un tiek saņemtas ļoti labas apmeklētāju atsauksmes par izstrādājumu dizainu, kas apvieno gan tradicionālo amatniecību, gan moderno redzējumu. Japāņu klienti augsti novērtē Latvijas preču kvalitāti, krāsu variācijas un dabīgas izejvielas.

7.jūnijā Latvijas vēstniecībā Japānā notiks Latvijas preču prezentācijas pasākums, kurā masu mediju pārstāvji, potenciālie klienti un jau esošie sadarbības partneri varēs iepazīties ar izstādē Interior Lifestyle Tokyo 2012 pārstāvēto Latvijas uzņēmumu produkciju un Latvijas preču veikala „Riga Collection” piedāvājumā esošo Latvijas preču sortimentu.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais