Ķīnā popularizē Latvijas pārtikas produktus

Līdz 27.novembrim Šaosiņas pilsētā, netālu no Šanhajas, ar Latvijas vēstniecības Ķīnā atbalstu "Ķīnas starptautiskās pārtikas produktu izstādes" ietvaros tiek demonstrēti Latvijas pārtikas preču paraugi.

Tas notiek, turpinot vēstniecības Ķīnā iesākto pasākumu ciklu "Latvijas pārtikas dienas Ķīnā", lai popularizētu Latvijas produkciju.

Izstādi apmeklēja pārstāvji no Ķīnas Pārtikas preču importa un eksporta kameras, Džedzjanas provinces un Šaosiņas pilsētas Biznesa padomes vadība, vairāki lielie pārtikas produktu izplatītāji un biznesa asociāciju biedri.

Nākamo mēnešu laikā plānota dalība vēl vairākas izstādēs citās Ķīnas provincēs un pilsētās.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais