Trikātas sieru iespējams tirgos lielākajā Eiropas veikalu tīklā

Šonedēļ Vācijas pilsētā Ķelnē notikušajā starptautiskajā pārtikas izstādē "Anuga" vairāki Eiropas pārtikas tirdzniecības uzņēmumi atzinīgi novērtējuši A/S "Trikātas siers" ražoto svaigo sieru "Sniega bumbas" un jauno produktu - nogatavināto puscieto sieru "Trikantālers" un "Trikantālers ar amoliņu", kas Vācijas tirgum tiek piedāvāts ar nosaukumu "Lettlander".

"Izstādes laikā esam tikušies ar vairāku tirdzniecības uzņēmumu pārstāvjiem. Šobrīd varu atklāt, ka perspektīvākās sarunas par sieru eksportu notiek ar vienu nu lielākajiem Eiropas pārtikas mazumtirdzniecības veikalu tīkliem "Edeka"," saka A/S "Trikātas siers" valdes priekšsēdētājs Raimonds Freimanis.

A/S "Trikātas siers" starptautiskajā pārtikas izstādē "Anuga" piedalās pirmo reizi, taču produktu eksports uz Vāciju sākts jau vairāk kā pirms gada. Vācijā šobrīd ir nopērkams svaigais siers "Sniega bumbas".

Šo sieru augstu novērtējuši nule notikušās izstādes "Anuga" apmeklētāji, kuriem piedāvāti gan pieminētos divu veida "Trikantālera" sieri, gan arī bioloģiskie sieri un sieri ar garšvielām.

"Uzņēmums turpinās nopietni strādāt pie eksporta tirgu paplašināšanas, kas ir īpaši nozīmīgs darbs, ņemot vērā uzsākto SIA "Latvijas piens" pārstrādes rūpnīcas celtniecību. Atgādināsim, ka rūpnīcas īpašnieki ir kopskaitā 600 zemnieki, kas apvienojušies LPPKS "Trikāta KS", kam pieder A/S "Trikātas siers", PKS "Dzēse" un PKS "Piena partneri KS". Šobrīd A/S "Trikātas siers" uz Krieviju, Somiju un Vāciju eksportē kopumā 50% no saražotās produkcijas," norāda Freimanis.

Starptautiskā pārtikas izstāde "Anuga" ir viena no nozīmīgākajām nozares izstādēm Eiropā, kurā piedalās vairāk kā 6500 kompāniju no visas pasaules un to apmeklē vismaz 150 tūkstoši apmeklētāju.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.