"Atsakoties no Fokker 50, airBaltic lidos ar lielākām lidmašīnām, kurās ir vairāk sēdvietas. Tādējādi mēs samazināsim izmaksas uz vienu vietu. Tas nozīmē, ka mēs pielāgosim arī airBaltic iekšējās funkcijas, lai ietaupītu 30 miljonus latu ar mērķi turpināt piedāvāt mūsu pasažieriem pievilcīgas biļešu cenas. Diemžēl tas prasīs arī darbinieku skaita samazināšanu – kopumā tas skars vairāk nekā 200 cilvēku," norāda airBaltic prezidents un izpilddirektors Bertolts Fliks.
"Šie mums ir skarbi lēmumi. Taču mēs esam pārliecināti, ka mūsu pasažieri tikai iegūs lidojot ērtākās, efektīvākās un jaunākās lidmašīnās ar uzlabotu servisu un punktualitāti par pieejamu cenu," turpina B. Fliks.
Viņš norāda, ka aizvadītajos 12 gados Fokker 50 lidmašīnas godam ir kalpojušas airBaltic pasažieru pārvadāšanai. "Tie ir bijuši mūsu galvenie darba zirgi reģionālajiem lidojumiem, kas tranzīta pasažierus nogādā Ziemeļu tranzītmezglā Rīgā turpmākajiem lidojumiem uz tādiem galamērķiem kā Parīze, Londona, Telaviva vai Kijeva. Fokker 50 ir lieliska lidmašīna. Tomēr pieaugošās degvielas cenas un uzturēšanas izmaksas lidmašīnām, kuras vairs neražo, liek mums rīkoties. Pērn mēs jau iepazīstinājām ar modernajām Bombardier Q400 jaunās paaudzes lidmašīnām, kas ir daļa no airBaltic flotes modernizācijas plāna. Mēs skaidri redzam šo lidmašīnu pozitīvo ietekmi uz aviokompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām, kas ļauj mums turpināt piedāvāt pievilcīgas biļešu cenas," apgalvo lidsabiedrības vadītājs.
"Šīsdienas realitāte aviācijas industrijā – degvielas augstās cenas un nepielūdzami augošās izmaksas – nozīmē, ka mēs nevaram gulēt uz pagātnes lauriem. Tā vietā ir jāveic turpmāki uzlabojumi aviokompānijas efektivitātes palielināšanai. Mēs to esam iecerējuši paveikt modernizējot airBaltic floti – atteikties no desmit Fokker 50 tipa lidmašīnām agrāk nekā bijām plānojuši iepriekš," uzsver airBaltic vadītājs.