Lidostas "Rīga" apkalpoto pasažieru skaits pieaudzis par 13 procentiem

Šāgada septiņos mēnešos apkalpoto pasažieru skaits starptautiskajā lidostā „Rīga” pieaudzis līdz nepilniem 3 miljoniem, kas ir par 350 tūkstošiem vairāk nekā 2010. gadā, kad septiņos mēnešos tika apkalpoti 2615696 pasažieri.

Starptautiskās lidostas „Rīga” priekšsēdētājs Arnis Luhse atzīst, ka lidostai „Rīga” trīspadsmit ir veiksmīgs skaitlis: „Pieaugums ir pietiekami liels, ņemot vērā ekonomisko situāciju kopumā. Cilvēki turpina ceļot un doties darba braucienos, savukārt lidosta „Rīga” veiksmīgi nodrošina pasažieru apkalpošanu.”

Saskaņā ar SKDS veikto pasažieru profila pētījumu, vasarā puse no lidostas „Rīga” pasažieriem dodas darījumu un 42 procenti – atpūtas braucienos, savukārt pārējie norādījuši citu iemeslu.

No janvāra līdz jūlijam apkalpoti gandrīz 43 tūkstoši gaisa kuģu, kas ir par 4 tūkstošiem vairāk nekā pagājušā gada septiņos mēnešos, kad apkalpoja 38752 gaisa kuģus.

Septiņos mēnešos apkalpotas 7011 tonnas kravu, kas ir par 7,9 procentiem vairāk nekā 2010. gadā, kad tika apkalpotas 6496 tonnas kravu.

Svarīgākais