Par ceturtdaļu pieaug „Ingman Saldējums” pārdoto saldējumu apjomi

SIA „Ingman Saldējums” saldējuma pārdošanas apjomi maijā pieauguši par 26%, salīdzinot ar pērnā gada maiju. Uzņēmums pārdošanas panākumus skaidro gan ar silto laiku, gan ar „Ingman” stratēģiju paplašināt sortimentu ar vairāk nekā 20 jauniem saldējumiem.

Arvien vairāk iedzīvotāju izvēlas īstus krējuma vai piena saldējumus, kā rezultātā tiem pakāpeniski pieaug tirgus daļa, samazinot pārdošanas apjomus no augu taukiem ražotajiem saldējumiem.

Pateicoties vasaras siltajam sākumam, var prognozēt, ka „Ingman Saldējums” pārdošanas rezultāti pārsniegs prognozes ne tikai maijā, bet visticamāk arī jūnijā. Jau pirmajās karstajās jūnija dienās uzņēmuma saldējuma pārdošanas apjomi ir pieauguši vairākkārtīgi. No visiem saldējumiem vispieprasītākie ir tieši plombīra saldējumi, tad seko karameļu, šokolādes un zemeņu.

Normunds Labrencis, SIA „Ingman Saldējums” direktors: „Interesanta tendence novērojama, ka iedzīvotāji arvien vairāk izvēlas saldējumus, kas ražoti no krējuma, nevis augu taukiem. Tas nozīmē, ka, atkāpjoties krīzei, garša ņem virsroku pār cenu, kas iepriekš bija noteicošais faktors par labu cenas ziņā lētākajiem augu tauku saldējumiem. Jāmin, ka „Ingman” nemainīgā stratēģija ražot saldējumus uz krējuma bāzes ļauj uzņēmumam saglabāt vienu no līdera pozīcijām tirgū, stabili ieņemot vietu pirmajā trijniekā.”

Kopumā 20 jaunas saldējumu šķirnes Latvijas tirgū ir rekordaugsts skaits, salīdzinot gan ar citiem saldējuma ražotājiem Latvijā, gan arī ar SIA „Ingman Saldējums” līdzšinējo pieredzi, jo parasti uzņēmums sortimentu paplašina līdz 10 jauniem produktiem gadā. Tieši jaunu produktu attīstīšana un ieviešana ir būtisks priekšnosacījums finansiāli veiksmīgiem pārdošanas rezultātiem.

Viena no populārākajām jauno saldējumu šķirnēm ir īsta krējuma saldējumi „Mājas”. Ar šo sēriju tiek paplašināta ģimenes saldējumu „Latvijas leģendas” līnija. Līdz šim saldējumi ar ābolkūkas kanēļa, konfektes gotiņa un rupjmaizes kārtojuma garšu bija pieejami tikai lielajos ģimenes iepakojumos. Ar „Mājas” saldējumu ieviešanu tirgū, saldējumi ar garšu, kas radīta īpaši mūsu valsts iedzīvotājiem, pieejami arī vafeļu glāzītēs.

Citi speciāli Latvijas tirgum radīti saldējumi ir vafeļu glāzītēs saldējums „Atpūta” ar vaniļas un šokolādes garšām, plombīra un brulē krēma saldējumi vafeļu glāzītēs „Vkusnjashka” un pilnpiena (padomju laikos labi pazīstams kā „toplonnoe moloko”) saldējums starp vafelēm „Carskoje”.

Ražotāji, tostarp arī „Ingman Saldējums” savā produkcijā arvien vairāk uzmanības pievērš produktiem, kas paredzēti noteiktām sabiedrības grupām. Inovācija Latvijas tirgū ir uz rīsu bāzes gatavotais saldējums „R-ICE” ar vaniļas garšu. Šis saldējums ir revolūcija saldējuma industrijā, jo nesatur ne piena produktus, ne glutēnu, tādējādi paverot iespēju saldējumu baudīt arī cilvēkiem, kuriem iepriekš šāda iespēja bija liegta minēto izejvielu nepanesības dēļ.

Kā citus jaunumus var minēt krējuma saldējumu uz kociņa šokolādes glazūrā „Super Viva” ar persiku-marakujas un riekstu garšām, krējuma saldējumu „Totally” uz kociņa ar ogu pildījumu un žāvētiem melleņu gabaliņiem, krējuma saldējumu „Viva” uz kociņa ar karameļu glazūru, sorberta saldējumu vafeļu glāzītēs „VIVA Brazilian”, dzērveņu un ābolu-kanēļa saldējumus „Homemade” vafeļu konusā, sulu saldējumu bērniem „Super Rocket” uz kociņa un citus jaunumus.

SIA „Ingman Saldējums” ir viens no vadošajiem saldējuma ražotājiem Baltijas reģionā. Tā apgrozījums 2010.gadā pieaudzis par 3%, sasniedzot 2,9 miljonu latu apgrozījumu un gūstot 10,6 tūkstošu latu peļņu. Zīmols ir Somijā populārā ģimenes uzņēmuma „Ingman Ice Cream Oy Ab” meitas uzņēmums, kas saldējumu ražo kopš 1929. gada. Latvijā zīmols ir pazīstams gandrīz 20 gadus.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais