Ar priekšapmaksas klientu vajadzībām atbilstošu piedāvājumu "Amigo" plāno dubultot klientu skaitu

Mobilo sakaru operators, kas tirgū darbojas ar Amigo zīmolu, līdz nākamā gada beigām plāno vismaz divkāršot savu klientu skaitu, piedāvājot priekšapmaksas mobilo sakaru lietotāju vajadzībām piemērotus piedāvājumus.

Amigo izstrādājis jaunu piedāvājumu, izmantojot uzņēmuma rīcībā esošos pētījumus par priekšapmaksas karšu lietotāju paradumiem un vajadzībām. Izvēloties priekšapmaksas karti, cilvēks sagaida– iespēju efektīvāk pārvaldīt savus finanšu resursus, kontrolēt sarunu ieradumus un izmaksas, kā arī izvairīties no to pārtērēšanas.

Priekšapmaksas priekšrocība ir arī vienkāršas attiecības ar mobilo operatoru – bez formālām saistībām. Tomēr realitātē mobilo sakaru lietotājus sagaida sarežģīti piedāvājumi un sadrumstalotas tarifu struktūras, kā rezultātā ir grūti izvērtēt piedāvājumus un kontrolēt izmaksas.

„Daudzi piedāvājumi ir vērsti uz izdevīgiem sakariem savā tīklā, tāpēc lietotāji cenšas izvēlēties to operatoru, ko lieto vairākums draugu un ģimene, vai atvilināt tos pie sava operatora. Tomēr tas ir tikai daļējs risinājums, jo sociāli aktīvam cilvēkam dažādās dzīves situācijās mainās to cilvēku loks, ar kuriem tiek risināti dažāda satura jautājumi. Turklāt, tie cilvēki, ar kuriem komunikācija ir nemainīga, paši mēdz pāriet no viena operatora pie cita,” norāda SIA ZetCOM mārketinga projektu vadītāja Kristīne Hermane.

"Balstoties uz klientu vajadzību apzināšanu un reālās priekšapmaksas tirgus situācijas izpēti, Amigo saredz būtiskus trūkumus esošos piedāvājumos un vienlaikus iespējas izveidot lietotāju vajadzībām atbilstošus pakalpojumus. Mēs konkurentu samudžinātajiem tarifiem un nesaprotamajiem bonusiem pretī liksim lietotāju vajadzībām piemērotus piedāvājumus ar vienādiem tarifiem zvaniem uz visiem tīkliem ar daudz labākiem nosacījumiem nekā šobrīd tirgū,” uzskata SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis.

Līdz ar jaunās piedāvājumu stratēģijas ieviešanu, SIA ZetCOM ir izvirzījis arī jaunus sasniedzamos mērķus – divkāršot klientu skaitu, palielināt uzņēmuma darbības efektivitāti, kā arī tiek arī plānots panākt, ka jau nākamgad 70% Amigo klienti papildinās avansu elektroniski. Šāda pāreja uz elektronisku papildināšanos samazinās izmaksas, līdz ar to arī cenas.