Vairāk pērk zemnieku piedāvāto produkciju

Līdz ar aukstā laika iestāšanos pieaudzis iedzīvotāju pieprasījums pēc zemnieku piedāvātās produkcijas – par 40% vairāk iegādājas gaļas izstrādājumus, kūpinājumus, žāvējumus un desas, savukārt par 70% vairāk – medu.

Vairāk tiek pirkti arī piena produkti un mājas olas, taču mazāk pieprasīti šajā sezonā ir svaigi dārzeņi, liecina Sky&More zemnieku tirdziņa pārdošanas apjomi.

Ja salīdzina ar iepriekšējā gada rādītājiem, šogad pieprasījums pēc zemnieku audzētās un ražotās produkcijas pieaudzis vidēji par vairāk nekā 50%, atsevišķiem zemniekiem pat par 200%.

Pirms pāris gadiem, kad Latvijā intensīvi aizsākās zemnieku tirdziņu kustība, daudzi zemnieki tirdzniecību tajos uztvēra kā iespējamu risinājumu izdzīvošanai, bet nu jau tā kļuvusi par stabilu ienākumu avotu ne vienai vien zemnieku saimniecībai. Zemnieki novērojuši, ka bioloģiski audzētās produkcijas tirdziņus apmeklē arvien vairāk cilvēku un katram no tirgotājiem ir izveidojies stabils klientu loks, turklāt pieprasījumam ir tendence pieaugt.

Pircēji labprātāk izvēlas apmeklēt zemnieku tirdziņus, jo viņu ražojumiem uzticas vairāk nekā nezināmas izcelsmes produkcijai, turklāt lauku labumus vērtē arī kā garšīgākus un veselīgākus, skaidro t/c Sky&More vadītājs Rihards Rubenis.

Ekonomika

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais